וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי חיפה: "עטר ובניון צריכים לפתוח". רוני לוי: "הכול מקצועי"

13.9.2015 / 7:58

ביקורת במועדון אחרי ה-0:0 מול בני סכנין, שחקנים הודו: "הלחץ משפיע עלינו". אכזבה מדרינצ'יץ', זעם על פלט. קריאף הפתיע: "יש לנו את הסגל הטוב בארץ, גם ממכבי תל אביב"

one

מה עוד אפשר לומר על מכבי חיפה? אחרי שלושה מחזורים הקבוצה של רוני לוי עדיין ללא שער זכות, ומחזור אחד לפני הנסיעה לאצטדיון טרנר בבאר שבע, היא מצליחה להוציא נקודה ראשונה העונה מבני סכנין. "באמת שרצינו ונלחמנו, אבל הלחץ משפיע. לא חושב שיש מישהו שלא מודה בזה היום", אמר שחקן בקבוצה בצאתו מחדר ההלבשה והוסיף: "אני לא יודע כמה פרשת אלירן עטר השפיעה או לא, זה כבר מאחורינו, אבל עובדה שמשהו לא עובד. אין לנו שחקנים שיתנו גולים. הפועל באר שבע ומכבי תל אביב מגיעות בזמן הכי לא טוב מבחינתנו, אבל זאת הזדמנות טובה להוכיח שהסגל שלנו שווה הרבה יותר". במחצית נכנס רוני לוי לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תמשיכו ללחוץ, תייצרו יותר מצבים ותיזהרו מהמתפרצות של בני סכנין", אבל כל זה לא עזר לקבוצה גם הפעם כדי להבקיע.

חלק מהשחקנים טענו כי היה ראוי שרוני לוי יפתח עם עטר בהרכב, למרות המתיחות בנייהם. "לא ראו על עטר שהוא מאוכזב, כי הוא לא דיבר על זה, אבל אפשר להרגיש שקשה לו עם המצב הזה. זה רק עניין של זמן עד שרוני יצטרך אותו, כי חוץ מיוסי בניון ומעטר אין לנו שחקנים עם הרבה כישרון בקבוצה". במועדון חוששים שגליינור פלט יורחק ליותר ממשחק אחד. "זאת הייתה עבירה טפשית. זה המשחק הראשון שלו, הוא ציפה לכבוש כמו שעשה בבאר שבע וזה לא הלך", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "מהצד זה אכן היה נראה מכוער". במועדון מאוכזבים מניקולה דרינצ'יץ', שנראה רע מאז פתיחת העונה. דקל קינן ייבדק היום, ההערכה הראשונית היא שהוא סובל ממתיחה ברצועה הצידית. אופיר קריאף ספג מכה יבשה בקרסול. מי שמאוכזבים מהמצב הנוכחי הם שובל גוזלן ושחר הירש שלא התלבשו למשחק. "היה ברור שאם לא משחררים אותם בינואר, יהיו פעמים שיישבו ביציע. יש כאן תחרות גדולה. אפשר גם להבין אותם", אמרו בקבוצה.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
צריך היה לפתוח? אלירן עטר/יוסי ציפקיס

"שיחקנו במערך קצת שונה, זה מחייב אותי לעלות לפעמים. זה נכון שהאמצע נשאר יותר מופקר, אבל עובדה שלא נכנסים גולים. ככל שהזמן יעבור, כך נתרגל למערך", אמר אופיר קריאף שהיה בין נקודות האור הבודדות בקבוצה, והפתיע: "יש לנו את הסגל הכי טוב בארץ, גם בהשוואה למכבי תל אביב, זה הסגל הכי איכותי. מה שקורה היום זה חוסר מזל. הגול הראשון יגיע, ועוד רבים אחרים אחריו. אנשים עוד ישאלו 'איפה זה היה עד עכשיו'. כשזה יקרה נבקיע בצרורות, אני מבטיח".

קריאף המשיך: "אין לי הסבר למה לא כבשנו. כל מחצית יש שלושה או ארבעה או חמישה מצבים, המזל לא לטובתנו. כשלא הולך צריך לעבוד יותר קשה. המשחק נגד באר שבע הוא מול קבוצה שלא מסתגרת ומשחקת פתוח. אולי אז היכולת תבוא לידי ביטוי. אני לא חושב שאנחנו לחוצים, יש התרגשות. מי שלא יכול להתמודד עם לחץ לא במקצוע הנכון. ראיתי קבוצה טובה. יש לנו את הסגל הכי איכותי שיש, לפעמים זה עניין של מוטיבציה, אנשים רוצים להבקיע את הגול הראשון ויוצא מצב שכולם מהתלהבות רצים קדימה". על המצב בו הגיע לחיפה אמר: "הגעתי לקבוצה עם המון קשרים טובים, אבל אני לא מפחד. זה אתגר, זה מוציא ממני יותר, מי שטוב ישחק. מכבי חיפה זה מועדון גדול עם קהל ענק. מי שירוץ ישחק. "זה מאוד מרגש כי הגעתי כאורח תמים, שאלתי את עצמי איך הקבוצה הזאת לא לוקחת תארים עם קהל ואצטדיון כזה? עם ניצחון, הופעת הבכורה שלי הייתה מושלמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופיר קריאף שחקן מכבי חיפה מול מוחמד בדארנה שחקן בני סכנין. יוסי ציפקיס
לא מפחד מתחרות. אופיר קריאף/יוסי ציפקיס

רוני לוי הוסיף: "יש לנו הרבה בעיות מקצועיות, אבל ראיתי גם דברים טובים. יש לנו שחקנים חדשים, ייקח להם זמן עד שיכנסו לכושר טוב. אני מבין את הקהל ואת האכזבה שלו, גם אנחנו כקבוצה מאוכזבים. יש לנו אפשרות להאמין, לעבוד קשה ולהחזיר לקהל על המגרש. אפשר גם להרים ידיים, אפשר לוותר, אפשר לבכות. עדיף להתמודד. אנחנו צריכים לעבוד קשה, להתלכד סביב הקבוצה. יש רגעים שקבוצה צריכה את כולם יחד, ואנחנו את כולם. אנחנו צריכים את מי שמאוכזב, את מי שלא מאוכזב, את כולם, כדי לצאת לדרך חדשה".

על אי שיתופם של עטר ושכטר אמר: "אי השיתוף של עטר הוא מקצועי. זה ההרכב שחשבתי שטוב ונכון למשחק. היה חשוב לי שתהיה קבוצה שנראית טוב מבחינה קבוצתית וטקטית, אלה נבחרו והכל מקצועי נטו. אנחנו צריכים את עטר ושכטר, נשתמש בהם בעתיד. הם חשובים מאוד לקבוצה, מאוד מוכשרים. שניהם יקבלו דקות בעתיד, אבל הכול היה מקצועי".

"יש קשיים בדרך, אני לא מתכחש לזה", סיכם המאמן. "הייתי צריך לטפל בכמה סוגיות שאולי הן פוגעות בקבוצה. אולי בביטחון ואולי בשטף. לאורך זמן תהיה לחיפה קבוצה רצינית, שנותנת הכל במגרש, שנותנת לקהל להיות גאה. אני מאחל לאוהדים חג שמח".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"תהיה קבוצה רצינית". רוני לוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully