וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: כבירי נחוש למנות מאמן זר, בן זאב מעוניין בישראלי

לחץ בהפועל תל אביב לאחר ה-1:1 מול מכבי נתניה. הבעלים מעוניין בזר אך ימתין לגוטמן, היו"ר מפעיל עליו לחצים. גוטליב: "וואליד הכניס כמה דברים. היה מאמן שכנראה לא אהב אותי"

one

הנקודה שהוציאה אתמול (שבת) הפועל תל אביב ב-1:1 מול מכבי נתניה לא ממש עזרה להנהלת הקבוצה לקבל החלטה נחרצת לגבי מינוי מאמן חדש לקבוצה. אם הפועל הייתה רושמת ניצחון אזי שהמאמן הזמני החדש, וואליד באדיר, היה מקבל את צ'אנס נוסף והיה עומד על הקווים גם מול הפועל חיפה. לעומת זאת, במקרה של הפסד, הלחץ על ההנהלה למנות מאמן חדש היה גובר וכבר היום אולי היה אחד כזה לאדומים.

הנקודה השאירה את האדומים בסטטוס זהה. כלומר, מחד יש לא מעט אנשים במערכת כולל חלק גדול מהשחקנים שרוצים לראות את באדיר ממשיך בתפקיד ומבקשים לתת לו עוד זמן להשפיע על הקבוצה, ומאידך, יש חלק שכבר עכשיו רוצה לראות מאמן חדש. היו"ר בארי בן זאב מפעיל לחץ על הבעלים אמיר כבירי למנות מאמן ישראלי, אלא שהאחרון די נחוש למנות מאמן זר או להמתין עם המינוי עד שיתברר סופית אם המאמן הלאומי, אלי גוטמן, יוכל לאמן את האדומים כבר בסוף חודש אוקטובר ואז לנסות לפתות אותו לחתום בקבוצה לקדנציה נוספת.

בהפועל לא שוללים אפשרות גם להשאיר את באדיר כמאמן ולמנות מנג'ר מעליו, אך כרגע האפשרות הריאלית היא החתמת מאמן זר או במקרה הגרוע לטענת אנשים במועדון - מאמן ישראלי באמצע השבוע אחרי ראש השנה עוד לפני שכבירי יטוס לפריס לשלושה שבועות. חשוב לציין, כי למרות אינספור ספוקלציות, כרגע אין מאמן ישראלי מועדף על כבירי, והשמות של מוטי איווניר ומאמנים ישראלים נוספים הם ניסיונות של אנשים במערכת או מחוצה לה להשפיע על הבוס החדש להחתים אחד מהם.

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מעוניין בזר. אמיר כבירי/ברני ארדוב

בקבוצה עצמה יש לא מעט שחקנים שחזרו לחייך מאז שבאדיר מונה למאמן הזמני. הבלם לשעבר קיבל לא מעט מחמאות משחקניו, אך ספג גם ביקורת על החילוף שביצע במחצית כשהוציא את ליביו אנטל מהמגרש. "אין ספק שבאדיר הביא שינוי", טען אתמול אחרי המשחק אחד השחקנים. "אבל קשה לשפוט אחרי משחק אחד. יש לא מעט שחקנים בלי כושר עדיין ואסור לשכוח שאנחנו קבוצה חדשה לגמרי. אם ייתנו עוד זמן לוואליד ניראה קבוצה אחרת".

"היינו צריכים לנצח במשחק הזה", אמר אדי גוטליב לאחר המשחק. "זו אכזבה. נמשיך לעבוד קשה כדי לנצח במשחק הבא. "היה מאמן וכנראה שלא אהב אותי וחשב שמישהו אחר צריך לשחק. כרגע וואליד באדיר סומך עליי ואני מקווה להחזיר לו במגרש. אני עובד קשה באימונים, אני יודע שאני משקיע ונותן את הכול ויש מאמן שהוא מחליט. זה מאכזב לא לנצח כל כך הרבה זמן גם בשביל הקהל הזה וגם בשבילנו השחקנים".

גוטליב הוסיף: "וואליד הכניס לנו כמה דברים כמו לשחק קרוב ולצאת גבוה ולהיות ביחד כמו משפחה. אני לא יודע אם הטלטלות האלה משפיעות. אנחנו בורג קטן במערכת ויש את ההנהלה שהיא מחליטה מי יהיה המאמן. זה מדליק נורה אדומה שלא ניצחנו בבלומפילד. זה הבית והמבצר שלנו ואנחנו צריכים להתחיל לנצח. יש עוד הרבה משחקים והפנים שלנו עדיין לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully