וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אוהב מאוד את השחקנים שלי, כיף לצאת כך לחג"

12.9.2015 / 20:22

מאמן מכבי פתח תקוה חגג את ה-1:3 על בני יהודה והשמירה על מאזן מושלם גם אחרי המחזור השלישי: "אני מרגיש שעוד נשתפר מקצועית". אבוקסיס: "כואב לי על הבחורים, הם נתנו מלחמה אדירה"

one

מכבי פתח תקוה עדיין מושלמת. הקבוצה של רן בן שמעון רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי בשלושה משחקים העונה עם 1:3 על בני יהודה, שרשמה הפסד שני ברציפות אחרי שפתחה את העונה עם 0:3 בחוץ על מכבי חיפה. סארי פלאח כבש לזהובים (29), אבל ג'ו מונונגה (40), עידן שמש (45) ומוחמד כליבאת (62) השלימו מהפך. דולב חזיזה (48) מבני יהודה ודור אלו (49) מפתח תקוה הורחקו.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יכול לחייך. בן שמעון/מגד גוזני

מאמן פתח תקוה רן בן שמעון אמר בסיום: "אני מרגיש שמהמשחק הזה עוד נשתפר מקצועית. פתחנו לא טוב, אבל בכל מה שקשור ל-"סיירת", לחיבור בין השחקנים, יש לנו חבר'ה רציניים. אני מאוד מתחבר למה שקורה במכבי פתח תקוה ואני אוהב מאוד את השחקנים שלי. כיף לצאת לחג עם 9 נקודות.

"הרבה פעמים בכדורגל התכנית המקורית שלך לא יוצאת לפועל, ולהגיב כמו שהגבנו זה יפה מאוד, השחקנים עשו מעבר מאוד מהיר בעניין הזה. מצאנו את הדרך לחזור למשחק עם הרבה מאוד אופי ולב ופשוט שאפו לשחקנים".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר: "על הטעות הראשונה שעשינו בהגנה שילמנו בגול. עד הפנדל והגול שספגנו זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו שאני זוכר. אחרי הגול נשברנו וחבל. זה שבוע שני ברציפות שזה קורה לנו שאנחנו מקבלים גול ואז סופגים מהר מאוד עוד אחד. זה משהו שצריך לעבוד עליו. כואב לי על הבחורים, הם נתנו משחק מלחמה אדיר ועשו את המקסימום.

"מבחינת העברות אין יותר מדי על מה לדבר, זה ידוע שאנחנו חייבים חלוץ, אבל אם לא נמצא במקרה שחקן חופשי ופנוי, זה לא יקרה. אמורים להגיע אלינו שני שחקנים למבחנים בשבוע הבא. השנה נצטרך להילחם על החיים שלנו ונהיה חייבים להביא יותר נקודות במשחקים כאלו בשביל להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully