וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף חופים: נבחרת ישראל סיימה במקום השלישי בגביע הביניבשתי

12.9.2015 / 20:17

בבוקר פייגה והילמן הפסידו במשחק השלישי והמכריע לצמד בלגי 2:0, וקיבלו הזדמנות נוספת לסיים במקום השני שמוביל לשלב החמישי בטורניר שממנו מגיעים לריו, אבל נכנעו לאסטוניה

אריאל הילמן, שון פייגה שחקני כדורעף חופים. GettyImages
טעם חמוץ. פייגה והילמן/GettyImages

נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף חופים הפסידה הבוקר (שבת) במשחק השלישי והמכריע בגמר הסיבוב הרביעי בגביע היבשת לנבחרת בלגיה. לאחר שאתמול אריאל הילמן ושון פייגה ניצחו 1:2 את דובן/אדראינסן במשחק הראשון, הבלגים השוו את ההתמודדות בניצחון חלק של קויקולקורן/ואן ואלה על אלון סנדרוביץ' ונתי אוחנה, והבוקר עלו הילמן ופייגה למשחק השלישי והמכריע שקבע מי תעלה מהמקום הראשון לשלב החמישי במפעל היבשתי ושם נכנעו בשתי מערכות 21:17, 21:13 לקויקולקורן/ואן ואלה שהבטיחו לבלגיה כרטיס ראשון מבין שניים להתמודדות על כרטיס לריו 2016.

לאחר מכן המשיכה הנבחרת למשחקי הדירוג על מקומות 2-3, אבל היא הפסידה גם לאסטוניה 2:1. הילמן ופייגה פתחו את המפגש בניצחון על הצמד יאני/ראוד 1:2, אך אלון סנדרוביץ' ונתי אוחנה הפסידו לקולו/וסיק 2:0. המשחק השלישי והמכריע על מקום בשלב החמישי בקיץ הבא הפגיש את הילמן ופייגה עם כריסטו קולו ובן זוגו ריבו וסיק. המערכה הראשונה הצמודה הוכרעה לטובת ישראל 19:21, כשהאסטונים לקחו את ההתמודדות כולה לשובר שוויון עם ניצחון במערכה השנייה הדרמטית 22:24, ומשם קולו ו-וסיק השתלטו על שובר השוויון בניצחון מהיר 6:15 שמבטיח כרטיס לשלב החמישי.

נבחרת הנשים סיימה את גביע היבשת במקום השלישי לאחר הפסד על משחקי הדירוג 2-3 לסלובקיה בשובר שיוויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully