וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זו הפעם הראשונה שלא ספגנו, וזה חשוב"

12.9.2015 / 20:04

מאמן מכבי חיפה העדיף להסתכל על נקודות האור אחרי התיקו נגד בני סכנין: "לפעמים זה קשה עד שהשער הראשון נכנס. נעבוד קשה כדי לתקן את זה". על האדום של פלט: "לא ראיתי מה קרה, אבל זה היה נראה כמו דחיפה". הערכה: קינן סובל ממתיחה ברצועה הצידית, גם קריאף ייבדק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה עדיין ללא שער זכות ושוב ללא ניצחון, אבל מקווה אולי שמה-0:0 הערב (שבת) נגד בני סכנין היא תוכל לצאת לדרך חדשה. הירוקים היו טובים יותר מהיריבה, שגם היא חיפשה נקודות ראשונות, אבל שני כדורים למשקוף של חן עזרא וטאלב טואטחה יחד עם כרטיסים אדומים בשלהי המשחק לניקולה דרינצ'יץ' וגליינור פלט השאירו את הקבוצה מתוסכלת לשבוע נוסף.

דקל קינן שנפצע במהלך המחצית הראשונה ייבדק מחר, וההערכה הראשונית היא שהוא סובל ממתיחה ברצועה הצידית. גם אופיר קריאף ספג פציעה יבשה בקרסול וייבדק. במועדון מקווים שפלט לא יעמוד בפני וועדת משמעת של ההתאחדות, שעשויה לגרום להרחקתו ליותר ממשחק אחד.

מכבי חיפה ובני סכנין נפרדו ב-0:0

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"קצב צבירת הנקודות לא טוב". רוני לוי/יוסי ציפקיס

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, ניסה להסביר: "אני חושב שהגענו היום למספר הזדמנויות, סבלנו מחוסר מזל ודיוק ואנחנו יודעים שיש לנו הרבה מה לשפר. אני לא ראיתי מרחוק מה קרה עם פלט, זה היה נראה כמו דחיפה ומהספסל זה לא נראה כמו משהו חריג. יכול להיות ששחקנים מגיבים לפעמים בצורה לא נכונה ואני צריך לראות כל מקרה לגופו. לפעמים זה קשה עד שהשער הראשון נכנס. מצד שני, זו הפעם הראשונה שלא ספגנו וזה גם דבר חשוב. אני יודע שזה מאכזב גם מבחינת השחקנים והקהל, אבל נעבוד קשה כדי לתקן את זה".

לשאלה מה יקרה בשבוע הבא נגד הפועל באר שבע, קבוצה חזקה יותר על הנייר מהיריבות שאותן פגשו הירוקים בשלושת המחזורים הראשונים, אמר: "אני לא מכיר מושגים על הנייר, אלא המגרש. שם זו ההוכחה הכי טובה. ברור שאנחנו מבחינת פתיחת עונה בקצב צבירת נקודות לא טוב, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך. אנחנו יודעים שיש לנו המון מה לשפר והרבה עבודה, וזה מה שאנחנו מתכננים לעשות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלי כהן מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
"לא חושב שהיו הבדלים ברמות". אלי כהן/יוסי ציפקיס

מאמן בני סכנין, אלי כהן: "לא חושב שהיו פה הבדלים ברמות. הגענו לחיפה מול קבוצה שהגיעה אחרי שני הפסדים, קבוצה הרבה יותר חזקה מסכנין, והגענו ללא ארבעה שחקנים מובילים, אז חיפשנו להביא את הנקודה הביתה".

מאמן סכנין המשיך: "באסיפות הוידאו ניתחתי את חיפה בצורה טובה. מי שרואה את מכבי חיפה מבין שיש לה שחקנים שמשחקים הרבה דרך הקו. אני לא רוצה להיכנס לבעיות שלה, אבל ברור שהיה שם לחץ אחרי שני הפסדים ושחקנים לא תפקדו תחת לחץ, אבל יש שם מאמן, לנו יש את הבעיות שלנו".

תורג'מן מול פאס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully