וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את עירוני ר"ג במשחק אימון, מחלוקת סביב פבראני

10.9.2015 / 16:39

ניסוי הכלים הראשון של גיא גודס עבר בהצלחה מול קבוצת הבת, רוצ'סטי ולנדסברג קלעו 15 נקודות. המאמן רוצה גבוה נוסף כגיבוי לסנטר הברזילאי, בהנהלה מעדיפים להמתין להתאוששות המלאה שלו

AP

מכבי תל אביב ניצחה הערב 69:108 את קבוצת הבת עירוני רמת גן מהליגה הלאומית במשחק האימון הראשון לעונה. המשחק, שהיה סגור לקהל ולתקשורת, נערך ללא טרבור אמבקווה המחלים ממחלה ושחקני הנבחרת יוגב אוחיון ודגן יבזורי.

המאמן גיא גודס פתח בחמישייה עם ג'ורדן פארמר, טיילור רוצ'סטי, דווין סמית', דראגן בנדר ו-ויטור פבראני. רוצ'סטי ולנדסברג קלעו 15 נקודות, בעוד שג'ף רובינסון הוביל את רמת גן עם 16 נקודות. שון דניאל הוסיף 15 נקודות.

גודס אמר בסיום: "זה משחק אימון ראשון, חשוב להתחיל להריץ את הקבוצה. זה היה משחק של גישושים, גם מבחינת החבר'ה החדשים וגם מבחינת סגנון המשחק, וזה בהחלט עבר בהצלחה. ברור שיש עוד הרבה פרמטרים לשפר ולחדד גם בהתקפה וגם בהגנה, ובשביל זה יש אימונים. כל החוזרים מפציעות נראים בסדר גמור ולאט לאט נכנסים לכושר".

מכבי תל אביב תמריא ביום ראשון בבוקר למחנה אימונים בן שבוע בפריז, שם תקיים תקיים שלושה משחקי הכנה, נגד שולה, נאנטר ומשחק נוסף שהיריבה בו תיקבע בהתאם לתוצאות בשניים הראשונים.

ויטור פבראני שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
ויטור פבראני שחקן מכבי תל אביב/ניב אהרונסון

עוד לפני המשחק היום, כושרו של פבראני המשיך להדאיג את גיא גודס. בימים האחרונים התעוררה מחלוקת במועדון, סביב רצונו של המאמן לצרף גבוה נוסף, בעוד שההנהלה לא ממהרת לעבות את הסגל.

גודס הביע באוזני גורמים בסביבתו חשש שפבראני לא יעמוד בעומס על הקבוצה, לנוכח הפציעה בברך שמאל שחווה בשנה שעברה. הברזילאי נותח במרץ 2014 בניסיון לאחות את המיניסקוס, ומתקשה להתאושש מאז.

גודס צוטט כאמור "חייבים גיבוי נוסף, כדי שהמקרה של העונה שעברה לא יישנה". מנגד, ראשי המועדון שבו והדגישו כי "צריך לתת לפבראני זמן, ולסגל להתגבש". גם סילבן לנדסברג ודווין סמית', שנפצעו לקראת סיום העונה שעברה והחמיצו את סדרת חצי הגמר מול הפועל אילת, טרם שבו לכושרם המלא ובמכבי תל אביב מעדיפים לנקוט בזהירות לגביהם ולהשיבם לכושר בהדרגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully