וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "מסוכן להיות בחוץ. אם יהיה ככה גם בשבת, אין טעם לשחק"

10.9.2015 / 10:36

מאמן הפועל חיפה מוטרד ממזג האוויר: "אי אפשר להתאמן באולם כל השבוע", ועדיין מקווה להחתים את דן איינבינדר: "הוא שחקן משמעותי, נצטרך לקבל החלטה לגביו"

one

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים בשבת, כשבמקביל בקבוצה ממשיכים לנסות להחתים את יובל אבידור ודן אייבינדר. טל בנין אמר הבוקר (חמישי) לפני אימון הקבוצה: "בטדי יש משהו מיוחד, הקהל דוחף שם, אבל הקושי הגדול השבוע זה להתאמן במזג אוויר כזה שמסוכן לבריאות של השחקנים. מסוכן להיות בחוץ, בנוסף לזה שהפעילות בכדורגל היא בדופק גבוה. עשינו אתמול אימון באולם, אבל אי אפשר כל השבוע להתאמן באולם. אם זה ימשיך ככה, לדעתי האישית גם בשבת אני לא חושב שיש טעם לשחק".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"כל מי שבעולם הכדורגל צריך לקחת בחשבון שגם אם יש חוזה הדברים זמניים". טל בנין/אדריאן הרבשטיין

על מצבה המקצועי של קבוצתו אמר בנין "אנחנו נמצאים אחרי ניצחון והפסד, בית"ר נתונה לפעמים למצבי הרוח של הקהל וזו קבוצה עם פוטנציאל גדול". על יובל אבידור ומינדאוגאס קאלונאס אמר בנין: "שניהם מתאמנים איתנו, ואם יתקבלו החלטות תדעו. לגבי איינבינדר, הוא שחקן משמעותי וגם לגביו נצטרך לקבל החלטה".

על השוערים שנשארו למרות הרצון להחליפם אמר המאמן: "כל מי שבעולם הכדורגל צריך לקחת בחשבון שגם אם יש חוזה הדברים זמניים. בפועל, קובארז' וניב הם השוערים שלנו והם יצטרכו להתמודד עם כל השמועות. תהיה תחרות בין השוערים כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully