וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום אדרי החל להיבחן בבית"ר, דראפיץ': "רוצה את איינבינדר"

10.9.2015 / 12:05

אם הקשר הצעיר ירשים, הקבוצה מהבירה תעניק לו חוזה לכמה שנים. איינבינדר יקבל הצעה חדשה, דראפיץ' בטקס הרמת כוסית לשנה החדשה: "רוקאביציה עדיין לא בכושר, ייקח לו זמן"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מרום שפיצר

רגע לפני שהיא פוגשת את הפועל חיפה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל , בית"ר ירושלים ערכה טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, בהשתתפות השחקנים והצוות המקצועי. הבעלים אלי טביב נעדר.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר: "התחלנו את העונה בצורה צולעת, אבל אנחנו קבוצה טובה ואני בטוח שנשתפר ונהיה קבוצה חזקה. הצטרפו שני שחקנים שיעזרו לנו, ניקיטה רוקאביציה הוא שחקן עם איכויות גבוהות שאנחנו משוכנעים שיצליח כאן, אבל עדיין חובת ההוכחה עליו. הוא היה טוב ואיכותי בליגות הרבה יותר חזקות מישראל. הליגה לא קטנה עליו, הליגה כאן קשה לכולם. הוא בכושר לא טוב וייקח לו זמן".

המאמן הוסיף: "אני מאמין בסגל הזה ומקווה שכולם יישארו איתנו עד תום העונה. אני מאוד רוצה את דן איינבינדר ונחכה לימים הקרובים לראות מה ייסגר בין הצדדים. טביב צירף שני שחקנים ולא נוטש, אנחנו לא יכולים להתעסק בדברים השליליים אלא לעבוד במגרש. נצטרך מאוד את האוהדים איתנו, הם הכוח הכי גדול שלנו".

טביב שוחח עם איינבינדר, והבהיר לו כי לא הייתה לו כל כוונה לפגוע בו במו"מ ושמדובר בנושא תקציבי בלבד, במיוחד לאחר צירופו של אלעד גבאי. השניים סיכמו כי הבעלים יגיש לשחקן הצעה כספית בימים הקרובים.

הקשר שלום אדרי יתחיל תקופת התרשמות בקבוצה ואם ירשים, תוגש לו הצעה לחוזה ארוך טווח. אדרי בן ה-21 התחיל את הקריירה בהפועל ניר רמת השרון וכבר הספיק ללבוש את מדיה בליגת העל בעונת 2013-14. בעונה שעברה הוא כבש 7 שערים בליגה הלאומית.

ניקיטה רוקאביציה ואלעד גבאי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully