וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילמן ופייגה: "עבדנו קשה ואנחנו חדורי מטרה וממוקדים"

9.9.2015 / 23:45

צמד כדורעפני החופים דרוכים לקראת תחילת משחקי גביע היבשת שיתקיימו ב-11-12 בספטמבר בחוף הקשתות באשדוד. מאמן הנבחרת: "אם נעלה שלב, זה יהיה הישג אדיר"

אריאל הילמן, שון פייגה כדורעפני חופים. הוועד האולימפי בישראל,
יעשו את זה? הילמן ופייגה/הוועד האולימפי בישראל

איגוד הכדורעף קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בנוכחות כל שחקני ומאמני נבחרות הנשים והגברים לקראת גביע היבשת בכדורעף חופים שיתקיים ב-11-12 בספטמבר בחוף הקשתות באשדוד. ד"ר אריה לוקר, יו"ר האיגוד, פתח את מסיבת העיתונאים, ואמר: "נפלה בזכותנו זכות גדולה לארח טורניר קדם אולימפי בישראל. זו הזדמנות מצוינת עבורנו לחשוף את הענף המקסים הזה לקהל הרחב. אני מזמין את ראשי הערים הנושקים לחופי ישראל למנף בעירם את הספורט המדהים הזה, אנחנו כאן לרשותכם בכל עזרה".

אריק הילמן ובן זוגו שון פייגה מרגישים שזה הזמן שלהם: "עבדנו קשה מאוד ואנחנו חדורי מטרה וממוקדים. חשוב לנו לנצח את המשחק הראשון נגד פורטוגל על מנת להתמודד על המקום הראשון שישלח אותנו לשלב הבא. אני מודה לאיגוד על הפקת הטורניר". אוהד רדקו, מאמן נבחרת הנשים, ציין: "הטורניר הזה הינו חלק מתהליך בניית נבחרת הנשים. אם נעלה שלב, זה יהיה הישג אדיר".

גביע ההתאחדות האירופית הינו אירוע בינלאומי בהשתתפות שמונה נבחרות נשים וגברים כולל נבחרת ישראל. המשחקים יכללו הפנינג ססגוני כאשר בחוף מוקמים שני מגרשים מרכזיים, שני מגרשי אימונים וטריבונה ל-500 איש. הסיבוב הרביעי של הגביע האירופי הוא שלב חשוב בדרך למשחקים האולימפיים בריו. הטורניר משוחק כטורניר בין מדינות בשיטה המזכירה את גביע הדייויס בטניס. הנבחרות משחקות משחקים בשיטת הטוב משלושה (משחק אחד של כל זוג) ובמקרה של 1:1, המאמן בוחר מי מבין הזוגות עולה לשחק על מנת להעפיל לשלב האחרון שייערך בשנה הבאה. נבחרות ישראל צריכות לסיים בני המקומות הראשונים כדי להמשיך לחום על ייצוג ישראלי היסטורי לכדורעף הישראלי במשחקים האולימפיים. בנבחרות הבנות משחקות נורבגיה, פולין, סלובקיה וישראל, ובבנים ישראל, פורטוגל, אסטוניה ובלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully