וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאבקות: אילנה קרטיש הפסידה בשמינית גמר אליפות העולם

9.9.2015 / 21:13

המתאבקת הבכירה של ישראל פגשה בווגאס את דלמה קניבה האיטלקיה וניצחה אותה 6:8 בסיבוב הראשון, אבל לאחר מכן היא נכנעה לאלמירה סיזדיקובה הקזחית 9:8 וסיימה את דרכה בתחרות

המתאבקת הישראלית אילנה קרטיש. הוועד האולימפי,
הפעם לא הלך לה. קרטיש/הוועד האולימפי

אילנה קרטיש פתחה הערב (רביעי) את הופעותיה באליפות העולם בהיאבקות שנערכת בווגאס, אבל הפסידה בשמינית הגמר ובכך למעשה סיימה את דרכה בתחרות. קרטיש שמתחרה בקטגוריית המשקל עד 69 ק"ג פגשה תחילה את דלמה קניבה האיטלקיה וסיימה מולה עם ניצחון 6:8 אחרי שנקלעה לפיגור.

סגנית אלופת אירופה, שהחמיצה בשנה שעברה את אליפות העולם בגלל פציעה, פתחה אמנם לא טוב את הקרב נגד האיטלקיה, אבל הצליחה להתאושש בדיוק בזמן. קניבה השיגה ניקוד ראשון ועלתה בזכות שני תרגילים ל-0:4. קרטיש הייתה קרובה כל הזמן להשיג ניקוד, אבל הגנה טובה של האיטלקיה מנעה ממנה זאת, אך מיד לפני סיום החלק הראשון קרטיש עלתה על הלוח וצמצמה ל-4:2. בסיבוב השני של הקרב קרטיש הייתה נחושה יותר והצליחה לאזן ל-4:4, ומכאן השליטה עברה לצד של הישראלית לחלוטין והיא טיפסה ל-4:8. סמוך לסיום הקרב יריבתה של קרטיש צמצמה ל-8:6, אבל זה לא מנע מקרטיש את הניצחון.

בשלב הבא פגשה הישראלית את הקזחית אלמירה סיזדיקובה והפסידה לה 9:8. הקזחית עלתה ל-0:1 בסיבוב הראשון אחרי עונש שספגה קרטיש. בסיבוב השני קרטיש השיגה ניקוד אחרי שהפילה את יריבתה ועלתה ל-1:4. סיזדיקובה החזירה בהפלה משלה והפכה ל-4:5. קרטיש לא ויתרה, והשיגה שתי נקודות משלה בדרך ל-5:6, אך הקרב המשיך להיות הפכפך והקזחית עלתה ל-8:9 וניצחה.

כדי להגיע לבית הניחומים, עקבה קרטיש אחרי קרבותיה של סיזדיקובה, שאם הייתה מעפילה לגמר, הישראלית הייתה יכולה להמשיך בתחרות, אך הקזחית הפסידה ברבע הגמר וסגרה את הסיפור של קרטיש בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully