וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: נטע ריבקין לא העפילה לגמר תרגיל הסרט

9.9.2015 / 17:14

ריבקין ביצעה את התרגיל השלישי שלה באליפות העולם ומדורגת כרגע עשירית עם 17.25. פילנובסקי 12 עם 17.2. אשרם קיבלה 16.66. בחמישי המתעמלות יבצעו את תרגיל האלות

נטע ריבקין. David Ramos, GettyImages
בכיוון הנכון. ריבקין/GettyImages, David Ramos

אליפות העולם בהתעמלות אומנותית הגיעה היום (רביעי) אל יומה השלישי, כאשר המתעמלות הישראליות ביצעו את התרגיל השלישי שלהן בתחרות, תרגיל הסרט. למרות זאת, נטע ריבקין ו-ויקטוריה פילנובסקי לא הצליחו להעפיל לגמר, למרות שרק מחר ישלימו כל המתעמלות את ביצוע התרגיל.

ריבקין מדורגת נכון לעכשיו במקום העשירי בתרגיל אחרי שקיבלה את הציון 17.25 בזכות ציון של 8.75 בדרגת הקושי ו-8.5 על הביצוע. כדי להעפיל לגמר, ריבקין הייתה צריכה להיכלל בין שמונה המתעמלות הטובות ביותר. פילנובסקי ניצבת במקום ה-12 עם ציון 17.2 אחרי 8.6 בביצוע ובדרגת הקושי. את התרגיל הזה ביצעה גם לינוי אשרם הצעירה שנמצאת במקום ה-19 וקיבלה 16.66.

בכל מקרה, ריבקין ופילנובסקי יתייצבו מחר לביצוע תרגיל האלות, שבסיומו יתברר אם הן יעפילו לגמר הקרב רב שאליו מעפילות 24 המתעמלות הטובות בעולם. כדי להגיע לאולימפיאדה, צריכות השתיים לסיים באחד מ-15 המקומות הראשונים. עוד לפני שהסתיים יום התחרויות, ריבקין מדורגת במקום השישי במוקדמות הקרב-רב, בעוד פילנובסקי במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully