וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי עולה למתקפה: "עירוני קרית שמונה תשחק רק ביום שבת"

9.9.2015 / 15:16

בעלי עירוני קרית שמונה הצטרף ליואב כץ במחאת ההתאחדות והמנהלת והבטיח שקבוצתו לא תצטרף ליוזמה. שופט המשחק יחליט אם המשחק מול מכבי חיפה (19:00) יבוטל בעקבות האובך

one

אחרי שבעלי הפועל חיפה, יואב כץ, יצא אתמול (שלישי) נגד השחקנים שמבקשים לא לשחק בשבת, גם איזי שירצקי העניק חיזוק למחאת ההתאחדות ומנהלת הליגה. הבעלים של עירוני קרית שמונה הבהיר לראשי הכדורגל בארץ שהוא תומך בהם והבהיר: "עירוני קרית שמונה תשחק רק בשבת. יש אנשים שעובדים בבית כנסת בלי היתר גם כן ומרוויחים כסף, אז גם אנחנו נשחק רק בשבת".

מלבד עניין השבת, בקרית שמונה מתעסקים בהכנות למשחק הערב (רביעי, 19:00) מול מכבי חיפה כאשר במנהלת הבהירו שבשלב זה המשחק מתקיים כרגיל למרות האובך ורק שופט המשחק יוכל לבטלו אם כשיגיע למגרש יבין שתנאי מזג האוויר מסכנים את השחקנים.

דויד מנגה עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
ימשיך לקבל מנוחה. מנגה/יוסי ציפקיס

בקרית שמונה החליטו לא לסכן את דויד מנגה ויעניקו לו מנוחה נוספת, אך ייתכן שהשחקן יהיה בסגל למשחק מול מכבי תל אביב, אם המשחק אכן ישוחק בשבת. בקבוצה רצו לראות את חלוץ מכבי חיפה שחר הירש מגיע לקבוצה, אך בקרית שמונה משוכנעים שהסגל הנוכחי מספיק טוב גם בלעדיו.

החלוץ יואל צ'חנוביץ', שמתשייך למועדון, לא מצא קבוצה בליגה הלאומית לאחר שהמו"מ בינו לבין הפועל רמת גן והפועל נצרת עלית לא צלח. בשל העובדה שהשחקן הצעיר משתייך לקרית שמונה, הוא יוכל לשחק רק בקבוצה מליגה א' עד ינואר או לחזור לסגל של הקבוצה כשבשלב זה ניראה שהאופציה הראשונה רלוונטית יותר עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully