וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רואדה ייעדר שלושה שבועות, קפילוטו בספק לשבת

9.9.2015 / 14:55

הבלם הזר סובל ממתיחה חזקה שתשבית אותו מהמשחקים הקרובים. קפילוטו שסובל ממתיחה עלול להיעדר גם הוא מהמשחק נגד הפועל חיפה. גם אצילי בספק. חודשו הניסיונות לצרף את איינבינדר

one

מכת פציעות בבית"ר ירושלים: חסוס רואדה סובל ממתיחה חזקה וקרע בשריר וייעדר שלושה שבועות. ניסו קפילוטו סובל ממתיחה ולמרות שייתכן שהוא יוכל לשחק נגד הפועל חיפה, בבית"ר עשויים להחליט שלא לסכן אותו. מי שיחליפו אותם במידת הצורך הם טל כחילה ודוד קלטנס, שכבר שותף במשחקי גביע הטוטו והציג יכולת טובה. גם עומר אצילי סובל ממתיחה, אך בבית"ר ינסו להכשירו. תומר ירוחם יפתח, ניקיטה רוקאביציה ואלעד גבאי עשויים לשבת על הספסל. גורם בבית"ר: "הרבה שחקנים הגיעו ברגע האחרון ולא עשו הכנה כמו שצריך, ועכשיו אנחנו משלמים את המחיר".

חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חוסר מזל. רואדה/יוסי ציפקיס

סאגת אפשרות צירופו של הקשר דן איינבינדר לבית"ר ירושלים עדיין לא תמה. לאחר שבמשך מספר שבועות היה רצון אצל הצוות המקצועי בבית"ר לצרף את הקשר, אך לא הוגשה הצעה ממשית ונראה היה כי עם סיום חלון ההעברות, הקבוצה יורדת מהשחקן, העובדה שאיינבינדר השתחרר מחוזהו במכבי ת"א והפך לשחקן חופשי גרמה לשינוי התמונה.

החל מאמש (שלישי), מספר גורמים מתווכים מנסים להביא לשיחה בין בעלי בית"ר, אלי טביב, לבין השחקן על מנת לצרפו למועדון. המאמן סלובודאן דראפיץ' כבר אמר את דברו בשיחות עם טביב ועם השחקן ולא מן הנמנע כי בסופו של דבר הוא יצטרף לבית"ר ירושלים בימים הקרובים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן בבית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יקבל אזרחות? רוקאביציה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

הקשר האוסטרלי, ניקיטה רוקאביציה אמר לתקשורת בארצו: "קיבלתי החלטה לשחק השנה בבית"ר למען אשתי ומשפחתי, כי רצינו להיות השנה בישראל. זאת הקבוצה שהכי רצתה אותי. הייתי במשחק של בית"ר בנתניה והתרשמתי מהאווירה והחלטתי שאני רוצה להיות חלק מבית"ר ירושלים".

רוקאביציה הוסיף: "היו לי הצעות מאירופה מקבוצות בכירות מדנמרק ומרוסיה, אך לפחות בשנתיים הקרובות אנחנו רוצים להיות בישראל. מהימים הראשונים שלי בקבוצה ראיתי אנשים מאוד נחמדים. זה קצת שונה ממה שהכרתי, באוסטרליה זה קצת יותר מהירות, אבל בישראל מאוד טכניים. אצטרך להתאים את עצמי כי לא התאמנתי שלושה חודשים, אבל אני מאמין שאעשה דברים יפים עם המועדון. במהלך השנה הקרובה אבדוק את האפשרות לקבל אזרחות ישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully