וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין פנתה לגורמים קטארים בחיפוש אחר ספונסרים

9.9.2015 / 14:18

המצב הכלכלי גרם לראשי הקבוצה לפנות שוב לבכירים קטארים בבקשה לקבלת כספים. מתיחות עם העירייה על רקע המחסור בתקצוב והסחבת באישור דוחא. מוסא ופביאנו אלבס מועמדים

one

בבני סכנין עדיין מחפשים ספונסרים שיעזרו בחיזוק הקבוצה. בקבוצה פנו באמצעות אנשי קשר מקומיים לבכירים בקטאר כדי לנסות ולהשיג גם השנה תקצוב מהנסיכות, אך בשלב זה עדיין לא קיבלו תשובה. בקבוצה נמצאים במצב כלכלי לא פשוט ומתקשים להשיג ספונסרים ובמקביל, עדיין מחכים לכספים מהעירייה. בסכנין מקווים שהקטארים אכן יתרמו שוב, אך בשלב זה אין עדיין אינדיקציה אם זה אכן יקרה.

בינתיים, המתיחות בין המועדון לעירייה ממשיך ובקבוצה זועמים על הסחבת באישור אצטדיון דוחא. "אם עד עכשיו העירייה לא הצליחה לאשר את האצטדיון, אז אולי לא צריך שנשחק בכלל בסכנין. אנחנו כבר שלושה שבועות אחרי פתיחת הליגה ועדיין אין אישור למגרש הביתי. בסוף, עוד שבועיים נארח שוב בעכו ומלבד הפן המקצועי זו גם מכה כלכלית".

אצטדיון דוחא, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יאושר? דוחא/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, בקבוצה רוצים להתחזק בשחקן התקפה נוסף, כאשר נכון לעכשיו האופציות שעומדות על הפרק הם הילאל מוסא, ששוחרר מהפועל חיפה והברזילאי פביאנו אלבס. בסכנין מעוניינים מאוד לחזק את החלק ההתקפי כאשר מלבד מוסא, לא נותר שחקן התקפי חופשי שבקבוצה רוצים ובימים הקרובים ינסו במועדון לקדם את העניין.

לגבי אלבס, בצוות המקצועי התרשמו מהביצועים של השחקן, לו יש גם הצעה מהליגה הראשונה בברזיל ובקבוצה מקווים שיהיה ניתן להביאו. במקרה שכזה, סכנין תקפיא את איגור יובאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully