וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סיסיי נחת, יעבור בדיקות וצפוי לחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת

9.9.2015 / 14:11

החלוץ הגמבי צפה באימון הקבוצה רגע לפני החתימה הצפויה. טקס נערך לראש השנה, פיירברג: "יש בי אמון גדול בהנהלה החדשה". אוסידון: "יש פה מועדון בריא וחדר הלבשה חזק שהשחקנים בו חברים ולא רק במגרש"

one

החלוץ הגמבי, מומדו סיסיי, שצפוי להצטרף למכבי נתניה, נחת בישראל והגיע לצפות היום (רביעי) באימון הקבוצה ביחד עם סוכנו דדה חדד. השחקן צפוי לעבור היום ומחר סדרת בדיקות שגרתיות ואם יעבור אותן ללא ממצאים חריגים יחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

בקבוצה ערכו טקס הרמת כוסית לקראת ראש השנה בו נכחה גם ראש העיר, מרים פיירברג איכר, שגם נשאה דברים: "זה לא מובן מאליו המקום בו אנו עומדים היום", אמרה ראשת העיר. "עברנו לא מעט בשביל להגיע ליום הזה. תושבי העיר וכל מי שהמועדון הזה יקר לו פנו אליי וביקשו ממני להציל את ספינת הדגל של כולנו – מכבי נתניה, והיום אני גאה לומר שהספינה שלנו לא רק תפליג, אלא תשוט למרחקים ותשוב לגדולות".

עוד אמרה ראשת העיר: "יש בי אמון גדול בהנהלה החדשה, ובעיקר ביו"ר דורון אוסידון, שעומד בפני מצבים לא פשוטים ולא מוותר על הדרך ועל האמונה שבעזרת השם נצליח להחזיר עטרה ליושנה. אז לכל משפחת מכבי נתניה שתהיה שנת הגשמת משאלות הלב של כל אחד ואחת, הצלחה אושר בריאות, ומלאה באהבה. ולמכבי נתניה שלנו הרבה הצלחה על הדשא ומחוצה לו".

גם היו"ר דורון אוסידון דיבר באירוע: "אני רוצה לאחל לכל משפחת מכבי נתניה שנה טובה. אני עומד בפניכם היום ואני רואה מועדון בריא, חדר הלבשה חזק שהשחקנים בו חברים ולא רק במגרש. יש פה צוות תומך שדואג כל יום מחדש שלא יחסר פה כלום לאף אחד ומחלקת נוער שעובדת סביב השעון כדי לגדל את דור העתיד. כל זה לא היה קורה ללא ראש העיר, אז קודם כל תודה לה על שעמדה כאן לצידנו ומאחורינו. אני מאמין שביחד נגיע לחוף מבטחים. כל יום מלווים אותי כאן במועדון אנשים מדהימים, שבלעדיהם לא היינו יכולים להגיע למעמד הזה. שתהיה לכולנו שנה טובה, ועונה מעולה".

מומודו סיסיי שחקן ז'ילינה. AP
יישאר צהוב? סיסיי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully