וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחתם אותנו: הכדורגל בשבת הוא בשביל האוהדים

אסף וולף

9.9.2015 / 13:38

שחקני הכדורגל, תפסיקו לזלזל בנו, האנשים שמשלמים כדי לראות אתכם. אתם חוגגים גול בהקנטת היריבה וחוצים את הכביש תוך כדי התגפפות עם סמל היריבה. אל תשברו סטטוס קוו, התאפסו על עצמכם

one

שכחתם למה אתם פה בכלל, מה זה הכדורגל הזה ולמה משחקים אותו. שכחתם שבלעדינו אין הכנסות, אין חסויות, לא פרסום, לא שידור, לא מוצרים ולא כרטיסים. שכחתם. אולי כי אתם כל כך מרוכזים במרדף אחרי המכוניות שלכם, במסיבות ובחלומות על בלגיה. הפכתם להיות כל כך מרוכזים בעצמכם ששכחתם שהחלום הכי גדול שלכם בילדים ג' או ב' היה לעלות למגרש, להיכנס לאיצטדיון ולהתרגש לשמוע את האוהדים קוראים בשמכם ושרים לכם שירי עידוד. את הדבר הפשוט הזה פשוט שכחתם.

אתם חוגגים גול בהקנטה של קהל אחד במקום לשמוח עם קהל אחר, זה שבא בשבילכם. שכחתם ששילמנו הרבה כסף, זמן, מאמץ, כדי לראות אתכם. ואתם מזלזלים בנו, מתסיסים אותנו. והאמנזיה הזו היא תהליך איטי, הדרגתי, מתמשך לאורך שנים. כל המערכת חינכה אתכם לזה, מהרדיוסים של ההתאחדות, מהתנהגות השופטים שממהרים להרוס משחקים, מכל מי שסיפר לכם ש"זה רק ביזנס". אז זהו - שזה לא. זה הלב שלנו, האהבה שלנו. ואתם שכחתם את זה.

שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט. GettyImages
ורמוט/GettyImages

שכחתם, וחציתם את הכביש, אחרי שנים, בלי סנטימנטים, ושניה אחרי שנישקתם סמל אחד כבר התגפפתם עם סמל אחר. פשוט שכחתם. ועכשיו הגזמתם. אתם, קבוצה של מיעוט קטן, אומרים לנו - הרוב המוחלט - מתי אתם מוכנים לשחק עבורנו. בתמורה לכסף שמגיע מאיתנו. שוברים סטטוס קוו, מוסכמות עתיקות, קדושות, כי בא לכם. מתחשק. טוב, הרי לכם מגיע הכל. אז זהו, ששכחתם.

שכחתם את רבבות אלפי הילדים שלא יוכלו יותר לשחק בגללכם. שכחתם משפחות שנהגו לפקוד את המגרשים בשבתות יחד. שכחתם את ילדי בית הספר שלא יוכלו לבוא למשחקים בלילה, שכחתם את אלו שבאמת עובדים קשה לפרנסתם שלא יוכלו להגיע במהלך השבוע. שכחתם. ואתם הרי מתעניינים רק בעצמכם. אתם היחידים, החשובים, העליונים. תפסיקו לזלזל בנו, תזכרו מי משלם לכם ולמה אתם בכלל פה. תתאפסו על עצמכם ותחזרו לשחק בעוד שבת של כדורגל.

כי אתם אולי שכחתם, אבל אנחנו זוכרים. ונזכור.


*הכותב מכהן כיו"ר עמותת "האדומים", המחזיקה ב-20 אחוז מהבעלות על מועדון הפועל ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully