וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נזף בחבשי ובשחקנים: "אני לא ישן, ואתם מתנהגים כרגיל"

9.9.2015 / 7:45

מאמן מכבי חיפה ביטל אסיפת וידאו וכעס על הבלם באימון: "אתה כל היום בטלפון עם מכבי פתח תקוה". גם הירש מאוכזב שלא הושאל. אוברניאק וגוזלן יפתחו בקרית שמונה, לוי יעלה עם שלושה קשרים אחוריים

עריכת וידאו: מרום שפיר

שני שחקני מכבי חיפה, אעיד חבשי ושחר הירש, מאוכזבים לאחר שלא עברו לקבוצה אחרת עד סגירת מועד ההעברות בליגת העל. חבשי היה מועמד לסכנין, וכפי שפרסמנו לפני מספר שבועות גם מכבי פתח תקוה התעניינה בשירותיו, אך רוני לוי הטיל וטו על מעברו. גם שחר הירש, שחשב אתמול כי יעבור לקרית שמונה או לבית"ר ירושלים, יישאר בקבוצה.

הירש יצטרך להתמודד על מקום בהרכב עם גליינור פלט, איתי שכטר, שובל גוזלן, אלון תורג'מן ובהמשך, ככל הנראה, גם עם שמעון אבוחצירא שאמור לחזור לסגל. כביטוי למצב הרוח בו נמצא הבלם, שחקנים במכבי חיפה העידו אתמול על עימות שבו היה מעורב במהלך האימון. חבשי היה נראה לא מרוכז, וספג צעקות מהמאמן רוני לוי. "תן כבר פס, אתה כל היום מדבר בטלפון עם מכבי פתח תקוה. תתרכז כבר", אמר לו המאמן. חבשי, שיפתח בהרכב בקרית שמונה, אמר לחבריו לאחר האימון: "הייתי בטוח שאעבור לקבוצה אחרת" ונראה כי ינסה לעזוב את הקבוצה בחודש ינואר.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. קובי אליהו
"אני מתבייש להרים את הראש. אתם הולכים כאילו לא קרה כלום". לוי/קובי אליהו

לוי ערך גם אסיפת שחקנים קשה. הוא היה אמור להקרין וידאו מהמשחק מול כפר סבא, אך ביטל אותו ואמר לשחקנים: "אני לא ישן בלילות, גם שאר הצוות המקצועי. אני רואה פה את האווירה, כאילו כלום לא קרה. אנחנו עם שני הפסדים לעולות החדשות. אני מתבייש להרים את הראש. אתם הולכים כאילו לא קרה כלום".

גליינור פלט אמור לקבל דקות ראשונות במשחק מול בני סכנין, אם אכן יתקיים, בשבת. מי שיפתח בחוד הערב בקרית שמונה הוא שובל גוזלן. מי שיפתח לצדו של חבשי בהגנה הוא מארק ואליינטה. בקישור האחורי תורגלו שלושה: אביחי ידין, עטאא ג'אבר ואופיר קריאף. לודוביק אוברניאק תורגל בכלל בכנף ימים, ועזרא בשמאל. בהמשך האימון לוי ערך חילוף אחד: יוסי בניון נכנס במקום ידין ותופקד בכנף, כשאוברניאק תורגל במרכז השדה.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אייל משומר, אעיד חבשי, מארק ואליינטה, טאלב טואטחה; אביחי ידין (יוסי בניון), עטאא ג'אבר, אופיר קריאף, לודוביק אוברניאק, חן עזרא; שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully