וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד פרי יעניק דירה במתנה לספורטאי שיזכה במדליית זהב בריו

8.9.2015 / 19:40

איש העסקים הבטיח כי ירכוש דירה בשווי כמיליון שקל לספורטאי או לספורטאית שיצליחו לחזור עם מדליית זהב מהמשחקים האולמפיים בברזיל. פרי: "החלטתי להציב בפני הספורטאים במשלחת הישראלית אתגר ייחודי"

אלדד פרי עם אלכס שטילוב, מעין דוידוביץ'. הוועד האולימפי בישראל,
דירה לזוכה במתנה. אלדד פרי עם שטילוב ומעין דוידוביץ'/הוועד האולימפי בישראל

איש העסקים, אלדד פרי, המעניק חסות למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בריו 2016 מאז קיץ 2014, יעניק פרס יוצא דופן וראשון מסוגו בישראל - דירה לספורטאי או לספורטאית שיזכו במדליית זהב במשחקים האולימפיים בריו. שווי דירת הפרס הינו לפחות מיליון שקל, כאשר כל המיסים יחולו על נותן החסות.

פרי התארח בוועד האולימפי בישראל, פגש את היו"ר יגאל כרמי, המנכ"ל גילי לוסטיג, חברת ההנהלה ויו"ר וועדת הספורט, יעל ארד, ואת הספורטאים המצטיינים אלכס שטילוב ומעיין דוידוביץ'. "רכישת דירה עבור כל אזרח ישראלי מהווה אתגר כלכלי גדול על אחת כמה וכמה עבור ספורטאי המקדיש את חייו למצויינות בספורט ולייצוג ישראל", אמר כרמי. "דירת הזהב האולימפית, לצד התגמול שמעניק הוועד האולימפי לזוכי מדליה אולימפית יעניקו לספורטאי/ית הזוכה את הבסיס הכלכלי הראוי לתחילת חייו האזרחיים ביום שאחרי פרישתו".

"קבוצת אלדד פרי הינה חלק משורה מכובדת של חברות מסחריות הרואות בערכי המצויינות של הספורט האולימפי בישראל ערכים משמעותיים להצלחה, ערכים המאפיינים את החתירה למצויינות גם בעולם העסקי והחסות הזו כמו האחרות מאפשרות לוועד האולימפי בישראל להגדיל את תקציב ההכנות האולימפיות והתמיכה בספורטאים לקראת ריו", הוסיפה יעל ארד.

"החלטתי להציב בפני הספורטאים במשלחת הישראלית אתגר ייחודי, דירת מגורים שיעודד אותם וידרבן אותם להצליח נוסף לרצון העז לזכות במדליית הזהב", אמר פרי. "אני מאמין שעבודה קשה, התמדה ונחישות בהשקעה מבטיחים מצוינות. אלו ערכים המלווים אותי לאורך כל הדרך ואני דבק בהם בכל מהלך שלי. אני מאמין שלספורטאים שלנו, אם יעבדו קשה מאוד ויזכו לתמיכה מתאימה, יש סיכוי אמיתי להצליח במשחקים האולימפיים בריו".

  • עוד באותו נושא:
  • אלדד פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully