וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מאזן גנאים לא הגיע לאירוע גיוס ספונסרים, ההנהלה זועמת

8.9.2015 / 9:29

רק כ-100 אנשים הגיעו לאירוע, ראש העיר נעדר ובמועדון אמרו: "דווקא מראש עיר שהיה חלק מהמועדון, ציפינו לעזרה". גנאים: "היו לי עיסוקים, לא חושב שמישהו יבדק את לוח הזמנים שלי"

one

המתיחות בין הנהלת בני סכנין לבין העירייה עולה מדרגה. הסיבה: בהנהלה כועסים מאוד על ראש העיר מאזן גנאים, שלא הגיע אתמול לטקס גיוס ספונסרים ומכירת מנויים. בהנהלה היו משוכנעים שגנאים יגיע ויביא איתו ספונסרים פוטנציאלים וגורם במועדון אמר לוואלה ספורט: "לא מספיק שהיינו צריכים לנדוד לעכו כי העירייה לא הכינה את המגרש לאורך כל הקיץ, עכשיו מאזן גם לא הגיע לאירוע. ציפינו שדווקא ראש עיר שבא מתוך המועדון ונאבק בעירייה בעבר כדי לקדם אותו, יגיע לאירוע שכזה ויעזור לנו. בינתיים רודפים אחרי כסף ואחרי תחזוק האצטדיון וזה חבל".

במועדון התאכזבו גם מהכמות של האוהדים ואנשי העסקים שהגיעו, כ-100 בלבד. המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום אמר: "למרות שבעירייה לא עמדו בכל ההתחייבויות שלהם כלפינו, אנחנו מתנהלים כלפיהם בכבוד כל הזמן ולצערי אף אחד לא הגיע אתמול, כולל ראש העיר. אני מאוכזב גם מהאנשים ולא רק מהעירייה. לא ביקשנו אתמול מיליונים, ביקשנו שייקנו מנוי לעונה הקרובה. זו הקבוצה הבכירה של המגזר והכמות שהגיעה לא מספקת. זה חבל".

גנאים הגיב לטענות: "הייתי בעיסוקים אחרים שקשורים לעירייה. אני לא חושב שיש מישהו שיושב ובודק את הלוח זמנים שלי. 10,000 ילדים חזרו ללימודים ללא תקלה אחת, אבל אנשים לא יודעים לפרקגן ומחפשים את השלילי. גם לסגנים שלי יש עיסוקים ואני לא יודע מדוע הם לא הגיעו". לגבי האצטדיון אמר גנאים: "המגרש יאושר. הוא מוכן - הבעיה היא שמשרד הכלכלה היה בחופשת קיץ".

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים. אדריאן הרבשטיין
מתיחות עם ההנהלה. גנאים/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין תנסה להתחזק היום (שלישי) לפני סגירת חלון ההעברות, כשהמיקוד הוא בחוליית ההגנה. עאיד חבשי שהושאל ממכבי חיפה בעונה שעברה, מאוד מבוקש, אבל אנשי המועדון קיבלו מסר מיעקב שחר שהבלם הצעיר לא ישוחרר שוב. יחד עם זאת, בסכנין לא אמרו נואש וינסו לשכנע את אנשי חיפה להשאיל אליהם את חבשי.

במקביל, סכנין קיבלה אישור מבית"ר ירושלים לנהל מגעים עם דניאל אסקלינג ואם אלו יעלו יפה, הבלם יצטרף. מי שיחתום בכל מקרה הוא עוביידה חטאב, שעל הגעתו למבחנים והאפשרות שיחתום פורסם לראשונה בוואלה ספורט. גם איציק כהן עדיין נמצא בתמונה. כהן הוא שחקן חופשי ולכן יוכל לחתום גם בימים הקרובים, אחרי שחלון ההעברות ייסגר.

הילאל מוסא שהגיע לסיכום על שחרור מהפועל חיפה ללא פיצוי, זאת כדי שיוכל להפוך לשחקן חופשי, נמצא על הכוונת אף הוא. בימים הקרובים המגעים בינו לבין סכנין אמורים לעלות שלב.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully