וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קצת עזרה מאויבים: בוסטון ניצחה את טורונטו, היאנקיז צימקו

הרד סוקס המשיכו בכושר הטוב עם 4:11 על הבלו ג'ייז, הפסים ניצלו זאת ועם 6:8 משלהם על בולטימור, הורידו את הפער ב-AL מזרח לחצי משחק

אלכס רודריגז ניו יורק יאנקיז. AP
איי רוד מבסוט/AP

הדרמה ב-AL מזרח תלווה אותנו עד לשנייה האחרונה של העונה כנראה והלילה (בין שני לשלישי), ב"לייבור דיי" המסמל את סוף הקיץ בארצות הברית, הגיעה תור היאנקיז לחייך מעט. זה קרה אחרי שהפסים חזרו מפיגור 4:1 ביתי מול בולטימור לניצחון 6:8, כאשר אלכס רודריגז חובט להומראן 29 העונה. במקביל, בוסטון המשיכה בכושר הטוב שלה והביסה 4:11 את טורונטו, מה שאיפשר ליאנקיז לצמק את הפער מהבלו ג'ייז לחצי משחק בלבד.

עוד הלילה:

* טקסס שמרה על יתרון משחק וחצי מול מינסוטה במאבק על כרטיס הווילד קארד השני. הריינג'רס ניצחו 0:3 בחוץ את סיאטל, כאשר הטווינס מסרבים להרים ידיים ויצאו עם 2:6 ממשחק החוץ הקשה בקנזס סיטי. מי שאיבדה גובה היא לוס אנג'לס איינג'לס, שנמצאת בפיגור שלושה וחצי משחקים כעת, אחרי הפסד 7:5 בדרבי לדודג'רס. זאק גריינקי רשם ניצחון 16 העונה.

* במקביל למאבק שלה על הווילד קארד, טקסס מתקרבת גם ליוסטון, שהמשיכה לאבד גובה עם הפסד 10:9 דרמטי באוקלנד. האייז שמו שש ריצות באינינג השישי והפער של האסטרוס ב-AL מערב הצטמק לשני משחקים בלבד.

* המטס ניצחו 5:8 בוושינגטון והגדילו את הפער מהנשיונאלס לחמישה משחקים בדרך לפלייאוף.

* סנט לואיס חטפה 9:0 מצלצל בבית מול הקאבס, אלא שפיטסבורג לא ניצלה זאת, הפסידה בעצמה 3:1 בסינסינטי והפער ב-NL מרכז נותר חמישה וחצי משחקים לטובת הקרדינלס.

* משחקים נוספים: דטרויט ניצחה 4:5 את טמפה ביי, מילווקי גברה 1:9 על מיאמי בחוץ, קליבלנד רשמה 2:3 בשיקגו על הווייט סוקס, קולורדו ניצחה 4:6 בסן דייגו, אריזונה השיגה 1:6 מול סן פרנסיסקו, אטלנטה קטעה רצף של 12 הפסדים עם 2:7 בפילדלפיה.

טראוויס שואו בוסטון רד סוקס. AP
בוסטון עזרה ליאנקיז. טראוויס שואו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully