וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "הפועל תל אביב יכולה לרצות את ארבייטמן, הוא לא משוחרר"

8.9.2015 / 8:37

בבירת הנגב מבהירים לגבי החלוץ: "הוא יתרום רבות העונה, לא הבאנו חלוץ אחר". אחרי חודש: מתן אוחיון חזר לפעילות. הדר ברד על סף סיכום בראשון לציון, אור חביביאן ייצא להשאלה?

one

"הפועל תל אביב יכולה לרצות את ארבייטמן. לגיטימי שחלוץ בכיר, שלא שיחק בשני המחזורים הראשונים, יהיה מועמד לקבוצות אחרות, אבל הוא לא משוחרר. שלומי עוד יתרום לנו רבות העונה. אם הייתה כוונה לתת לו לעזוב, היינו מביאים חלוץ אחר ועובדה שזה לא קרה", כך אמרו הבוקר (שלישי) בהפועל באר שבע, בעקבות השמועות על מעבר אפשרי של החלוץ להפועל תל אביב. מיד לאחר המשחק מול מכבי תל אביב פרסמנו כי ארבייטמן מאוכזב ממעמדו ושתי קבוצות בליגת העל פנו לבאר שבע בניסיון לקלוט אותו, הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

הקשר הדר ברד קיבל אישור לעזוב וישוחרר מהקבוצה. הוא אמור לסכם היום בהפועל ראשון לציון. הקשר אור חביביאן עשוי לצאת להשאלה ברגע האחרון. חביביאן שוחח עם ברק בכר והביע את נכונותו להילחם על מקומו ברוטציה, אך העובדה שמספר קבוצות הביעו בו עניין, עשויה לשנות את התכניות.

אחרי חודש של היעדרות בגלל מתיחה ברצועה הצדית של הברך, הבלם מתן אוחיון חזר לאימונים ואם יתקיים מחזור ליגה בסוף השבוע, הוא עשוי להיכלל בסגל לקראת המשחק מול הפועל רעננה.

אתמול התבשרה הקבוצה כי רשמית היא תוכל לארח את מכבי חיפה במחזור הבא באצטדיון טרנר, לאחר שקיבלה טופס 4 ואת אישורי המשטרה וכיבוי האש. המשחק החגיגי, אם לא תהיה שביתה, יתקיים ב-21 בספטמבר.

שחקן הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. ארבייטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully