וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אבוחצירה צפוי להישאר, דילמוני יצטרף בינואר?

החלוץ לא קיבל אישור לחזור למגרשים, רוני לוי שוקל להחזירו לסגל. מגן קרית שמונה שעורר עניין בקיץ עשוי להגיע. מכבי נתניה מעוניינת לצרף את שחר הירש, אך הירוקים לא משחררים אותו בשלב זה

עריכת וידאו: מרום שפיר

מכבי חיפה תנסה לצרף את מגן עירוני קרית שמונה, חן דילמוני, במהלך חלון ההעברות בינואר, כשהסיבה העיקרית לכך היא ההערכה שטאלב טואטחה יעזוב בשלב זה את הקבוצה. טואטחה אמור לחתום בפיורנטינה, אך העסקה טרם נחתמה, וללא קשר לכך בחיפה מעריכים שהוא לא יישאר עד תום העונה. כזכור, גם במהלך הקיץ הנוכחי התעניינה חיפה בדילמוני, זאת לפני הגעתו של סאן מנחם לקבוצה.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, שמעון אבוחצירה עשוי לחזור לסגל. זה יקרה אם השחקן לא ימצא במהלך היום קבוצה שתקלוט אותו. בחיפה מעריכים כי הסיכויים שיעזוב נמוכים לאור העובדה שלא התאמן תקופה ארוכה. לוי עצמו לא מתנגד להחזירו לסגל בהמשך אם יקבל אישור רפואי לשחק, במיוחד לאור בקשת שחר הירש ושובל גוזלן לעזוב. באחרון מעוניינות מספר קבוצות, כולל הפועל תל אביב, אך הוא עדיין לא קיבל כל אישור לנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת. רוני לוי לא מעוניין לשחרר את גוזלן, משום שכבר החליט בתחילת הקיץ להשאיר אותו ואת אלון תורג'מן. יחד עם זאת, במהלך היום צפויות התפתחויות בעניין כשנציגם של השניים, גלעד קצב, ישוחח עם ההנהלה לגבי העניין הזה.

מכבי נתניה מפעילה לחץ על מכבי חיפה לשחרר את שחר הירש, אבל כרגע הירוקים עדיין לא שחררו אותו. שובל גוזלן ועאיד חבשי קיבלו הודעות שהם נשארים.

אחרי צירופו של גליינור פלט, חיפה השלימה אתמול את מכסת הזרים שלה. ארבעה הצטרפו בסך הכול בקיץ: ניקולה דרינצ'יץ', מארק ואליינטה, לודוביק אוברניאק וגליינור פלט. הם חברו לשוער ולדימיר סטויקוביץ'.

חן דילמוני שחקן עירוני קרית שמונה לפני אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
המחליף של טואטחה? דילמוני/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully