וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "היינו רחוקים שניות מהעפלה, עכשיו הקלפים מתערבבים מחדש"

יהונתן אליהו, מונפלייה

8.9.2015 / 7:50

רכז הנבחרת ניסה לשמור על אופטימיות למרות ההפסד הדרמטי לבוסניה. על המשחק מול פולין: "זקוקים ליום המנוחה הזה יותר מהכל. נהיה קצת בבאסה ואז נתחיל לחשוב על המשחק הבא"

אימג'בנק - AFP

נבחרת ישראל תערוך הערב (שלישי) אימון ראשון מאז ההפסד הדרמטי אמש לבוסניה, מה שיהווה גם אימון מסכם למשחק החשוב מול פולין, שעשוי להיות מכריע במאבק על הכרטיס לשמינית הגמר.

בנבחרת עדיין מלקקים את הפצעים בעקבות ההפסד בהארכה, אך יודעים כי הוא בא בזמן סביר יחסית, כזה שמאפשר להם יום מנוחה נוסיף כדי לנקות את הראש לקראת הקרב עם הפולנים, שמגיעים במאזן זהה (1:2).

"כמובן שבשלב כזה, כשאתה ביתרון שלוש, אתה רוצה לעשות עבירה. הייתה ערבוביה וחבל שלא יצא לנו לעשות עבירה", אמר גל מקל המאוכזב על הפוזשן האחרון של הבוסנים לפני ההארכה, "זה מתסכל מאוד. היינו רחוקים כמה שניות מהבטחת המקום השלישי ועכשיו הקלפים מתערבבים מחדש, אבל זו האליפות. בהחלט כואב הלב, אבל אנחנו חזקים. ננוח, אנחנו זקוקים ליום מנוחה הזה יותר מהכל, ונבוא להילחם ביום רביעי על כרטיס לשלב הבא".

מקל הוסיף: "קרה אותו תסריט כמו במשחק הכנה נגד בוסניה. הם קבוצה עקשנית, נלחמים וקולעים טוב משלוש ובאמת היו לנו כמה טעויות של ריכוז בניסיון לסיים את המשחק, גם בהארכה וגם ברבע הרביעי, אבל זה חלק מהמשחק. זה כואב. כמו שאחרי המשחק הראשון והשני היינו בהיי והרגשנו טוב ושמחנו כמה שעות, אבל המשכנו הלאה, אז עכשיו נהיה קצת בבאסה. מחר יש לנו את כל היום להיות בבאסה ואז שוכחים ונתחיל להתכונן לפולין".

גל מקל שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול נבחרת בוסניה. AFP
תסכול גדול. מקל/AFP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully