וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו אוויר לנשימה: עונת 2015/16 יוצאת לדרך עם ניו אינגלנד - פיטסבורג

10.9.2015 / 16:25

האלופה, שעברה פגרה מסובכת ואיבדה לא מעט שחקני מפתח, תיפתח את מסע ההגנה על הכתר עם מפגש מול הסטילרס, שמצדם חסרים את בל ובריאנט המושעים. בריידי נגד רות'לסברגר - מתחילים (ו', 3:30, 5+ לייב)

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס טום בריידי. Tom Pennington, GettyImages
למרות הכל, בריידי יהיה שם/GettyImages, Tom Pennington

עוד פגרה סוערת במיוחד עברה על ה-NFL, אבל הכי חשוב: היא עברה. הלילה (בין חמישי לשישי, 3:30, 5+ לייב ו-HD), תצא בשעה טובה עונת 2015/16 לדרך עם מפגש בו האלופה ניו אינגלנד תארח את פיטסבורג.

הקיץ של ניו אינגלנד, מרגע הזכייה באליפות הסופר-דרמטית וממש עד לשבוע האחרון, היה רווי בעיסוק בפרשת ה"דפלייטגייט", שלפחות נכון לרגע זה הסתיימה בניצחונו של טום בריידי על הליגה והקוורטרבק יתייצב מאחורי הסנטר ויוציא את קבוצתו למסע ההגנה על התואר שלה.

גם בקרב היריבה הדברים לא היו שקטים במיוחד, כאשר הרץ האחורי ליביון בל לא ישחק בשל השעייה וכמוהו גם התופס הצעיר מרטאביס בריאנט. למרות זאת, בפיטסבורג בונים על השילוב הקטלני בין בן רות'לסברגר לאנטוניו בראון, שינסו לנצל את העובדה שההגנה של הפטריוטס נחלשה משמעותית.

טום בריידי ניצח את פיטסבורג בכל שלושת משחקי הבית שלו מולה לאורך הקריירה, כאשר בנובמבר 2013 הוא המטיר עליה לא פחות מ-55 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully