וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב מכירת הכרטיסים הדלה: בית"ר ירושלים לא תפתח את היציע המערבי

7.9.2015 / 21:00

אכזבה בהנהלת בית"ר מקצב רכישת הכרטיסים למשחק המתוכנן לשבת מול הפועל חיפה, ואם לא יחול שינוי משמעותי, רק היציע המזרחי ייפתח לאוהדי הקבוצה. שביעות רצון בצוות המקצועי מצירוף רוקאביציה: "יש לו יתרון של כוח ומהירות"

אימג'בנק GettyImages

היציע המערבי בטדי לא ייפתח במשחק בשבת הקרובה מול הפועל חיפה, אם הליגה לא תושבת, בשל הקצב הדל של מכירת הכרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים. הנהלת בית"ר מתכננת לפתוח רק את היציע המזרחי, הממוקם מול מצלמות הטלוויזיה, ולשלוח לשם גם את בעלי המנויים למערבי. אם המכירה תואץ, ייתכן שההחלטה תשונה.

בבית"ר היו מרוצים מאוד אתמול (ראשון) מהחתמתו של ניקיטה רוקאביציה. המגעים עם השחקן התנהלו לאורך שבועיים, כאשר הוא התלבט אם ברצונו לשחק בישראל, אך בימים האחרונה ההחלטה נפלה והמו"מ עבר להילוך גבוה עד אחרי הצהריים, כאשר השחקן הגיע עם סוכנו אבי ציוני לבית וגן וחתם על החוזה.

הרבה אנשי כדורגל תהו כיצד שחקן שדרש לפני שנה סכומים של 400-500 אלף יורו לעונה משחק בבית"ר בפחות ממחצית מהסכום. הסיבה היא אשתו הישראלית. לשניים נולד ילד לפני מספר ימים והאשה החליטה כי לפחות בשנה הקרובה היא רוצה להישאר בישראל, מה שגרם לו להסכים להצעה הכספית של בית"ר.

יש לציין כי לבית"ר אופציה לעונה נוספת על רוקאביציה בסכום של כ-220 אלף יורו ובמהלך העונה תיבדק האפשרות לאזרחו. בצוות המקצועי היו שמחים מאוד אתמול עם צירופו של הקשר ואמרו: "אם היינו נתקעים ללא זר ברמה גבוהה בחלק הקדמי היה קשה לנו לדבר בכלל על פלייאוף עליון. ראינו משחקים שלו בבונדסליגה השנייה ובנבחרת אוסטרליה, יש לו יתרון גדול של כח ומהירות בליגה שלנו".

ניקיטה רוקאביציה במדי נבחרת אוסטרליה. GettyImages
עכשיו אפשר לדבר על פלייאוף עליון. רוקאביציה/GettyImages

אגב, רוקאביציה לא היה בשום מסגרת בשלושת החודשים האחרונים והתאמן רק עם מאמן אישי. בבית"ר מעריכים שייקח לו שבועיים-שלושה להיכנס לכושר ואף אמרו בציניות: "גבאי לא עשה הכנה, רוקאביציה לא עשה, רואדה לא עשה, גם איינבינדר אם יבוא מתאמן בצד במכבי, אולי עדיף לנו שיידחו את הליגה בגלל בעיות השבת כדי שנוכל לעשות עוד משחק אימון ולהכניס אנשים לעניינים. למאמן הכושר יש הרבה עבודה".

כעת, לאחר צירופם של רוקאביציה ואלעד גבאי, סלובודאן דראפיץ' מפעיל לחצים גדולים להחתמת איינבינדר. אתמול אמרו בבית"ר כי עם הגעת רואקביציה נסגר נושא הרכש, אך בערב שוב חודשו המגעים בלחץ הצוות המקצועי ייתכן כי היום ינסו הצדדים בכל זאת לסגור על הסכם לעונה אחת. טביב דורש מאיינבינדר לחתום על אופציה לעונה נוספת וייתכן שהפערים בנושא זה ימנעו את העסקה.

בבית"ר יחכו לשמוע מה תעשה מכבי חיפה עם שחר הירש ואולי יקבלו החלטה של הרגע האחרון בעניין. אלי טביב לא מתלהב לצרף שחקן מושאל, אך ברגע האחרון ייתכנו הפתעות. בני סכנין ביקשה מבית"ר לשחרר את דניאל אסקלינג והיום אמורה בית"ר לתת את תשובתה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully