וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים גדולים בין סכנין לאיציק כהן, דניאל אסקלינג עשוי להגיע במקומו

7.9.2015 / 8:22

ההנהלה הציעה לבלם שכר נמוך משמעותית מזה שהרוויח אשתקד, בלם בית"ר יקבל הצעה אם ישוחרר. במקביל בסכנין עוקבים אחרי האפשרות שעאיד חבשי ישוחרר ממכבי חיפה, הילאל מוסא שוחרר מהפועל חיפה ועשוי להצטרף

one

הנהלת בני סכנין הציעה לאיציק כהן חוזה עם שכר נמוך משמעותית מזה שהרוויח בעונה שעברה, ונכון להבוקר (שני) הפערים בין הצדדים עדיין גדולים. גורם בקבוצה אמר לוואלה ספורט שחלק מאנשי ההנהלה מחכים לראות האם עאיד חבשי ישתחרר ממכבי חיפה ורק אם יבינו שהגעתו לא על הפרק ינסו להחתים את כהן. "איציק לא תלוי בחלון ההעברות כי הוא שחקן חופשי", הסביר אותו גורם. "הוא שחקן מצויין אבל עושה רושם שמנסים להביא שחקנים עם שכר נמוך משלו ורק אם לא יצליחו יחתימו אותו".

הילאל מוסא שוחרר היום מהפועל חיפה, ועשוי להגיע גם הוא לקבוצה. מי שגם עשוי להגיע הוא דניאל אסקלינג. הבלם ששיחק בהפועל באר שבע ובעונה שעברה בבית"ר תל אביב עשוי להיות משוחרר מבית"ר ירושלים, ובמקרה כזה בסכנין ינסו להחתימו סוף מועד ההעברות מחר בערב, כשבמצב כזה כהן לא יגיע. מי שעשוי לחתום בכל מקרה הוא עוביידה חטאב. בינתיים בקבוצה ינסו להכשיר השבוע את אלדר חסנוביץ' שצפוי להיות בסגל למשחק מול מכבי חיפה וכן את פיראס מוגרבי שעדיין לא ברור אם יוכל לעמוד לרשותו של אלי כהן.

איציק כהן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"עושה רושם שמנסים להביא שחקנים עם שכר נמוך משלו". איציק כהן/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully