וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אם לא נהיה מרוכזים, הכול יכול להתהפך לרעה"

יהונתן אליהו, מונפלייה

7.9.2015 / 7:56

בנבחרת שומרים על דריכות גבוהה לקראת המפגש מול בוסניה ולא רוצים לפספס אחרי שכבר השיגו שני ניצחונות. אליהו לא מתרגש מהמפגש עם איבנוביץ': "אין בי כעס על מה שהיה בינינו" (18:30, ספורט 5)

אימג'בנק GettyImages

נבחרת ישראל החליטה לבטל את אימון השחרור שתוכנן להתקיים הבוקר (שני), כדי לאפשר לשחקנים לנוח ולצבור כוחות לקראת המשחק השלישי בבית א' ביורובאסקט מול בוסניה (18:30, ישיר בספורט 5 ו-HD). שחקני הנבחרת נראו תשושים במיוחד אמש, בסיום הניצחון 66:79 על פינלנד.

מיד אחרי המשחק, המאמן ארז אדלשטיין כינס את השחקנים לשיחת מוטיבציה שארכה כמה דקות ומשם המשיכה ישראל למלון בו היא משתכנת, בו תעביר את היום עד לפתיחת המשחק מול בוסניה. החבורה בכחול-לבן מגיעה למשחק במאזן חלק של 0:2 ויודעת כי ניצחון יעניק לה כמעט בוודאות כרטיס לשמינת הגמר וישפר משמעותית את סיכוייה לסיים בין שלוש הראשונות בבית.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. GettyImages
ביטל את אימון השחרור. אדלשטיין/GettyImages

כמו במשחק אמש, אליו הגיעה פינלנד אחרי פחות מ-18 שעות מנוחה בעקבות העובדה ששיחקה במשחק המאוחר של היום, גם בוסניה עשויה להגיע עייפה למשחק באותה מידה. הבוסנים הובסו 81:54 בידי צרפת במשחק המאוחר אמש ועדיין מחפשים ניצחון. בנבחרת מקווים שהם לא ימצאו אותו מול ישראל, אותה ניצחו לפני עשרה ימים במשחק הכנה לאליפות ומולה הם מחזיקים במאזן חיובי של 4:5 באליפויות אירופה לדורותיה, כולל ניצחון 71:77 במפגש הקודם בין השתיים ביורובאסקט 2009.

ליאור אליהו יערוך מפגש נוסף מול דושקו איבנוביץ', מאמן נבחרת בוסניה ומי שהיה מאמנו בעונה הקשה בקאחה לבוראל הבאסקית. "עברו חמש שנים מאז", אמר אליהו בחיוך לקראת המשחק, "אני לא כועס עליו. היום כשאנחנו רואים אחד את השני בלובי אנחנו מתחבקים ומתנשקים". על בוסניה: "מצפה לנו קרב קשה מאוד, הם לא קבוצה שמוותרת ולא קבוצה שנשברת, אני קצת מכיר את המאמן שלהם, אז אני יודע גם למה".

על הניצחון על פינלנד: "צריך לתת קרדיט לצוות המקצועי להכנה למשחק. אני יודע שאי אפשר לשמוח יותר מדי אחרי משחקים באליפות כזאת. זאת אליפות חמישית שלי, ואני יודע מה הדינמיקה של זה. אם לא היינו מנצחים כולם היו שוכחים את הניצחון מול רוסיה, ויותר מזה, אפילו היו שואלים למה אנחנו לא מסוגלים לנצח שני משחקים ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully