וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרציאנו: "הייתה לי שניה של סיוט", בהתאחדות החמיאו לאלי גוטמן

7.9.2015 / 7:45

למרות היכולת, מאמן הנבחרת זכה לשבחים על התוצאה בקרדיף: "בעבר היינו מפסידים משחקים כאלה". השוער על השער שנפסל: "היו לי פלאשבקים מהמשחק הקודם". שחקנים: "נעלה בטירוף לקפריסין, ונתפלל לטובת ויילס"

AP

התיקו של נבחרת ישראל אמש (ראשון) בקרדיף (0:0) סיפק לא מעט תקווה לקראת צמד המשחקים בחודש אוקטובר, אבל בנבחרת יודעים שהקמפיין כולו עשוי להיות תלוי בתוצאה במשחק הקרוב בבוסניה, שתארח את ויילס למשחק על קמפיין שלם. הנבחרת מחזיקה ביתרון של שתי נקודות על בוסניה ומחזיקה גם ביחס שערים טוב יותר במפגשים בין הנבחרות, אך זה לא אמור לעזור לה בהמשך. בהנחה שישראל תנצח את קפריסין בבית, היא תצטרך לקוות שבוסניה תמעד באחד משני המשחקים שנותרו לה (תארח את ויילס ותתארח בקפריסין).

"נעלה למשחק מול קפריסין בטירוף, ונתפלל שויילס לא תמעד שם, כי היא תרצה להבטיח עלייה כבר במחזור הקרוב, ולא לחכות לאנדורה", אמר שחקן בכיר בנבחרת. במחנה הישראלי ניסו אמש להוריד את השחקנים לקרקע כבר בשלב הזה. "אסור לזלזל בקפריסין. כולם ראו מה הם עשו בבוסניה. עם הקהל בטדי, אפשר לעשות את זה כבר במשחק הקרוב". בהצלבה, אם הנבחרת אכן תעלה, מחכות נבחרות חזקות מאוד. ישראל תוכל לפגוש נבחרות דוגמת אירלנד, רוסיה, דנמרק, אוקראינה או טורקיה.

ניל טיילור, נבחרת  ויילס מול אלי דסה, נבחרת ישראל. רויטרס
לא מעט מחמאות. אלי דסה/רויטרס

המחמאות אתמול הופנו לאלי גוטמן. "הוא בחר במערך נכון, בשיטת משחק נכונה. יכולים לבקר את הדרך, אבל בעבר הנבחרת הייתה מפסידה משחקים כאלה", אמר גורם בהתאחדות. "ראיתם אתמול נבחרת שהגיעה לעמוד במטרות שלה. צריך לזכור שהשגנו את המטרה וזה מה שחשוב". גם אופיר מרציאנו ואלי דסה היו בין אלה שקיבלו לא מעט מחמאות בסיום. "זה טבעו של שחקן מקצוען", אמר מרציאנו. "אני לא משחק כדורגל בשביל הכיף, אני משתכר מזה וחי את זה. ברמות הגבוהות אני צריך לדעת לעשות את הסוויץ'. אני שואף להגיע בעזרת השם לקבוצות גדולות יותר. אני שמח שהייתי שם בשביל הנבחרת. זאת נקודה חשובה בשבילנו שמשנה קצת את התמונה בבית. כן ירבו משחקים כאלה".

"המשחק נגד אנדורה היה יותר קשה בשבילי", אמר השוער. "שם הייתי צריך לשמור על עצמי 90 דקות מרוכז. כאן יש קהל, אווירה טובה, לא צריך חימום. צריך לעשות את הפעולות נכון, הכדורים כבר יגיעו אליך". על השער שנפסל לוולשים בתוספת הזמן אמר מרציאנו: "היתה לי שניה של סיוט. היו לי פלאשבק מהמשחק הקודם מהשניה האחרונה במחצית, מצב דומה כשהכדור קפץ. אני חושב שלא הייתי קם מהדשא. אלוקים היה איתנו, אני שמח".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו מול גארת' בייל שחקן ויילס. רויטרס
"ידענו והתכוננו לזה שהם יבואו בבליץ". אופיר מרציאנו/רויטרס

"אתה מגיע למשחק מול נבחרת שיותר עדיפה בבית שלה. טבעי שיתקפו אותך במשך כל המשחק", המשיך מרציאנו. "ידענו והתכוננו לזה שהם יבואו בבליץ. מהחלוץ עד אחרון הבלמים עשו הגנה. הם הגיעו למצבים, אבל עשינו עבודה טובה". על המשחק הבא אמר השוער: "קפריסין זה משחק מאוד קשה. ראיתם את המשחק בקפריסין, נבחרת שלוחצת ומניעה כדור יפה. יש לה שחקנים טובים וטכנים, מזכירה קצת אותנו. אלי יכין אותנו טוב, יש זמן למשחק הזה. כל אחד הולך להתרכז בקבוצה שלו, אבל במקום קטן הוא ישים את הנבחרת עד המשחק הבא. חייבים לקחת את הצ'אנס הזה. יש לנו חבר'ה טובים. מגיע לנו לעשות לעם הזה שמח".

שחקני הנבחרת ישוחחו לפני המשחק מול קפריסין עם יו"ר ההתאחדות עופר עיני, במטרה לעגן בכתב את נושא המענקים במידה והנבחרת אכן תעפיל לטורניר. חלק משחקני הנבחרת חושבים שגם עבור הגעה להצלבה, הישג שישראל לא הייתה שותפה לו מאז מוקדמות יורו 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully