וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: החלוץ גליינור פלט סיכם לשנתיים

6.9.2015 / 23:26

החלוץ ההולנדי בן ה-28, ששיחק בעבר בהפועל באר שבע, סיכם את תנאיו אצל הירוקים ויגיע ארצה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית. יהיה הזר החמישי של רוני לוי, שהשלים בכך את מסע הרכש

one

בווידאו: גליינור פלט כובש לרשת מכבי חיפה

גליינור פלט, אקס הפועל באר שבע, הוא חלוץ הרכש החדש של מכבי חיפה. ההולנדי בן ה-28, ששיחק לפני שנתיים בהפועל באר שבע וכבש עבורה 10 שערים (כולל שניים נגד מכבי חיפה), סיכם את תנאיו אצל הירוקים, שהודיעו הערב (ראשון) כי הוא ינחת בארץ לפנות בוקר כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזהו. פלט הוזכר בתחילת הקיץ כמועמד לבית"ר ירושלים, כשגם באר שבע חשבה על אופציה להחזירו.

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
חוזר לישראל. גליינור פלט/קובי אליהו

פלט בן ה-28 התחל את הקריירה בדן בוש ההולנדית ובשנים הבאות שיחק בליסה, טלסטאר, הראקלס אלמלו וטוונטה. באוגוסט 2012 עזב את הולנד בפעם הראשונה, כשחתם בגנק הבלגית. בספטמבר 2013 הצטרף להפועל באר שבע, רשם במדיה 30 הופעות וכבש 10 שערים. אחרי העונה המוצלחת בבירת הנגב, פלט חזר לבלגיה שם חתם בזולט וארחם. הוא שיחק בקבוצה רק חצי שנה ובינואר הושאל לגו אהד איגלס ההולנדית. בסך הכול בעונת 2014/15 רשם 18 הופעות ו-2 שערים בווארחם ו-15 הופעות ושער אחד בגו אהד.

ההולנדי יהיה הזר החמישי של רוני לוי, שצירף במהלך הקיץ את ניקולה דרינצ'יץ' המונטנגרי, מארק ואליינטה הספרדי ולאחרונה גם את לודוביק אוברניאק הפולני-צרפתי. הזר היחיד שנותר מהעונה שעברה הוא השוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully