וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בשל לחץ הקהל, צבע הלוגו של פוקס שונה

6.9.2015 / 15:32

הלחצים הכריעו: לאחר שכבר הציגו את החולצה החדשה עם הלוגו האדום, הצהובים לקחו צעד אחורה והשיקו חולצה חדשה עם הצבעים המזוהים עם הקבוצה: "מחווה של רצון טוב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לעיתים לחץ הקהל מכריע. מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) על שינוי צבע הלוגו של נותנת החסות החדשה של הקבוצה, חברת פוקס, על חולצת השחקנים, מאדום לבן לצהוב כחול.

ההודעה הגיעה לאחר לחץ רב שהופעל על ראשי המועדון בימים האחרונים ולאחר שהלוגו האדום על החולצה עבר מיתון לפני שהוצג בשבוע שעבר על ידי הקבוצה. במועדון ביקשו להבהיר שגם הנהלת הקבוצה היתה שותפה ללחץ על פוקס לשינוי הצבע.

הצהובים הודיעו: "בהמשך להודעה על הסכם שיתוף הפעולה בין מועדון הכדורסל מכבי פוקס תל אביב ומותג האופנה המוביל בישראל FOX לעונת 2015/16, במסגרתו FOX תהיה המאמצת הראשית של הקבוצה, הוחלט כמחווה של רצון טוב כי הלוגו של FOX אשר יתנוסס על גופיות השחקנים, יהיה בצבעי כחול/צהוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוגו הראשון שהושק. פניני/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס אמר: "מאז הפרסום של חולצת השחקנים החדשה פנו אליי וכתבו לי עשרות אוהדים של הקבוצה, ביניהם ילדים רבים, בבקשה לשמר את צבעי המועדון מה שהביא אותי להרהורים בנושא. בנוסף, אתמול סיירתי בקניון ביג אשדוד וילדים ואוהדים ניגשו אליי וביקשו באופן נוגע ללב לשנות את צבעי הלוגו, דבר שגרם לי לחשיבה נוספת". "בעקבות כך", הוסיף ויזל, "החלטתי כמחווה של רצון טוב ובהתייעצות עם הנהלת מכבי, לשנות את צבע הלוגו שעל חולצת השחקנים לכחול/צהוב. פוקס הינו מותג ישראלי אהוב ומזוהה ואם אנו עוסקים בעיצוב אופנה זו החולצה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully