וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בהתעמלות אומנותית תחל בשני, ריבקין: "חשוב לחזור עם הקריטריון"

6.9.2015 / 14:06

ריבקין ופילנובסקי יחלו להתחרות בשטוטגרט ויקוו להשתלב בין 15 הראשונות בקרב-רב כדי להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בריו. פילנובסקי: "יש המון לחץ, אחריות והתרגשות"

צילום: ועריכה: יוסי ציפקיס

אליפות העולם בהתעמלות אומנותית תצא מחר (שני) לדרך בשטוטגרט, כאשר בבסיסה נמצאת השאיפה של הספורטאים הישראלים להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בריו. לצד השתתפותה של נבחרת ישראל, שצריכה לסיים בשמינייה הראשונה כדי להבטיח מקום באולימפיאדה, ינסו לעשות זאת גם נטע ריבקין ו-ויקטוריה פילנובסקי שיתחרו בתחרות היחידות, ויצטרכו לסיים במקומות 1-15 כדי לעשות זאת.

ריבקין בת ה-24, שהשתתפה כבר בשתי אולימפיאדות, תנסה להבטיח הופעה שלישית שלאחריה היא צפויה לפרוש. לריבקין, המתעמלת הישראלית הבכירה בכל הזמנים, יש כבר מדליית ארד אחת בתחרויות אליפות העולם, אך היא הושגה לפני ארבע שנים בתחרות במונפלייה. כעת היא מבינה שהמדליה היא הדבר הפחות חשוב בתחרות. "זו תחרות חשובה, וחשוב לחזור עם הקריטריון כי זו המטרה המרכזית של התחרות הזו", אמרה ריבקין.

על ההתרגשות הצפויה אמרה: "אני חושבת שתמיד יש התרגשות לפני תחרויות חשובות יותר. זה מגיע מתוך אחריות ורצון לעשות את המיטב. זה לא משנה כמה אליפויות עולם עברתי, ההתרגשות עדיין קיימת. אני מכירה כבר את התחרות, ויודעת איך זה הולך להיראות. יצא לי כבר להיות בתחרות קריטריון וזה עוזר שאני יודעת לאן אני הולכת".

אופיר פינס יושב ראש איגוד ההתעמלות עם נטע ריבקין. יוסי ציפקיס
מוכנה לאליפות. ריבקין/יוסי ציפקיס

אלה סמופלוב, המאמנת של ריבקין, הוסיפה: "הכי חשוב זה להבטיח את המקום בריו. נטע במצב בסדר גמור. אני מקווה לא לחוות שוב את מה שקרה בלונדון (כשריבקין פספסה כרטיס לאולימפיאדה, א.ק). זה שיש ניסיון זה דבר טוב כי אתה מגיע יותר חכם. כשמגיעה אחריות גדולה יותר, יש גם התרגשות גדולה יותר. זו אחריות מבחינת ריבקין להיות במקום הזה".

ויקטוריה פילנובסקי, שרושמת התקדמות מתחרות לתחרות ומקווה לרשום הופעה ראשונה באולימפיאדה, מודה: "יש המון לחץ, אחריות והתרגשות. חיכינו לזה כל השנה והשאיפה היא להיכנס ל-15 הראשונות. אני צריכה לתת את כל כולי, לעשות את כל ארבעת המכשירים בקרב-רב בצורה טובה. כרגע אני מרגישה בכושר עוד יותר טוב אחרי הרבה עבודה ואימונים. אני מרגישה מוכנה לגשת לתחרות הקובעת. אני עוד לא חושבת על האולימפיאדה, אני רוצה קודם כל להיכנס לשם ואחרי זה אני אחשוב על שאר הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully