וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניקיטה רוקאביציה ואלעד גבאי חתמו עד תום העונה

6.9.2015 / 12:45

הקשר שנבחן במכבי תל אביב בקיץ שעבר ושיחק בסידני בעונה החולפת הצטרף ויירשם בתחילה כזר, גם מגן מכבי חיפה בשנתיים האחרונות הצטרף ויחליף את שניר משען הפצוע: "מאושר למועדון משפחתי וחם, חובת ההוכחה עלי". איינבינדר מתרחק

one

הקשר ניקיטה רוקאביציה והמגן אלעד גבאי חתמו בבית"ר ירושלים לעונה אחת, עם אופציה לשנה נוספת. על מועמדותו של רוקאביצה פורסם לראשונה בוואלה ספורט. רוקאביציה, אוקראיני המחזיק באזרחות אוסטרלית ונשוי לישראלית, נבחן בקיץ שעבר במכבי תל אביב, אך לא הצטרף לאחר שהליך קבלת האזרחות המקומי התעכב.

בבית"ר זירזו את המגעים עם השחקן בימים האחרונים, ואת הפוש האחרון הם קיבלו מהמנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, שאמר להם: "התלבטנו מאוד אם להחתים אותו כזר אך החלטנו שיש מספיק ישראלים בתפקיד הזה. אם יש לכם אפשרות להחתים אותו אל תהססו, הוא שחקן אירופי לכל דבר ועניין, הוא יהיה אחד הזרים המובילים כאן".

ניקיטה רוקאביציה שחקן בבית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. רוקאביציה חותם/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בבית"ר היו מרוצים מאוד מההחתמה. הבעלים אלי טביב עידכן את הצוות המקצועי כי השחקן שכל כך רצו חתם, ובצוות אמרו: "היינו חייבים שחקן ברמה הזאת. יש לו את היכולת והניסיון לשדרג אותנו. נקווה שגם דן איינבינדר יצטרף עד יום שלישי ונשלים את הרכש שרצינו".

רוקאביציה בן ה-28 שיחק בעבר בפרנקפורט, בהרטה ברלין, רוסלארה הבלגית וטוונטה מהולנד. בעונה שעברה הוא כבש שלושה שערים ורשם שני בישולים ב-23 משחקי ליגה במדי ווסטרן סידני וונדררס מהליגה האוסטרלית, והוסיף שער ושני בישולים בליגת האלופות האסייאתית. הוא ערך 13 הופעות במדי נבחרת אוסטרליה, שתיים מהן כמחליף במונדיאל 2010.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה במדי נבחרת אוסטרליה. GettyImages
13 הופעות בנבחרת אוסטרליה, כולל שתיים במונדיאל 2010/GettyImages

בבית"ר לחוצים לסיים את חלון ההעברות ביום שלישי עם חיזוק גם בגזרת הישראלים. רכש אחד שאלי טביב כבר יכול לסמן הוא אלעד גבאי, שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כבר מאתמול התנהלו מגעים בין נציגיו של השחקן, רונן וגלעד קצב, לבין מכבי חיפה ובית"ר ירושלים על מנת למצוא את המתווה שיעביר את השחקן לבירה.

גבאי יחליף את שניר משען שנפצע בקרסולו וייעדר בארבעת החודשים הקרובים. לאחר החתימה הוא אמר: "אני מאושר להגיע למקום כמו בית"ר ירושלים, מועדון משפחתי וחם, אני כבר מחכה לשחק לעיני הקהל החם והתומך של ביתר. עכשיו חובת ההוכחה עלי, כדי להראות שהאמון שנתנו בי הבעלים והמאמן ישתלמו".

המגעים עם דן איינבינדר תקועים, והשחקן מתרחק מבית"ר ירושלים. מתווה העסקה אמור לכלול פיצוי כספי של מכבי תל אביב, ויתור כספי של השחקן והסכמה להצעת השכר של בית"ר. איינבינדר הסכים להוריד סכומים נכבדים מחוזהו, אך אם מכבי תל אביב תסכים להגדיל את חלקה בעסקה עשויה לחול תפנית. אם הדברים לא ייסגרו, עשוי איינבינדר לחתום מחר בקבוצה אחרת.

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה לפני שגיב יחזקאל שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
חיזוק לבירה. גבאי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully