וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יובל אבידור סיכם את תנאיו

6.9.2015 / 10:38

החלוץ הגיע לסיכום עם יואב כץ, שמעדיף לשחרר שחקן אחר לפני החתימה. בויאן שראנוב ורם שטראוס הוצעו, אך בקבוצה לא ממהרים להחתימם

one

החלוץ יובל אבידור סיכם את תנאיו מול הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, אך זה הבהיר לשחקן שהוא רוצה לשחרר שחקן אחר לפני שיחתים אותו באופן סופי. למרות הסיכום, גורמים בקבוצה העריכו שאם עד יום שלישי, מועד סגירת חלון ההעברות הישראלי, לא ישוחרר שחקן, כץ יחתים את אבידור לאחר מכן, שכן החלוץ הוא שחקן חופשי ולא תלוי במועדי חלון ההעברות. במקביל, בקבוצה רוצים להתחזק בחוליית ההגנה כשהשם שעלה שוב על הפרק הוא שמו של המגן הימני אלעד גבאי, אך הוא סיכם בהמשך היום בבית"ר ירושלים.

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
יישאר בכל זאת? קאלונאס/קובי אליהו

הקשר הליטאי מינדאוגאס קאלונאס ממשיך להתאמן בקבוצה, אך למרות תמימות הדעים של כלל הגורמים במערכת שלא צריך להחתים את השחקן, כץ מתעקש שימשיך להתאמן וייתכן שיחליט להחתימו בסופו של דבר.

גם בגזרת השוער בקבוצה רוצים להתחזק כשלאחרונה הוצע לקבוצה רם שטראוס, אך הצפי הוא שאם אכן יגיע שוער, הוא יהיה ככל הנראה זר. באותו נושא, שוער מכבי חיפה בעבר, בויאן שראנוב, הוצע לקבוצה, אך במועדון לא ממהרים להחתימו בשלב זה. שראנוב שיחק בשנה האחרונה בארגוטליס היוונית לאחר ששוחרר מהירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully