וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "במשך השנים היו לנו יותר מדי שחקנים מפונקים שלא קרעו את התחת"

4.9.2015 / 9:25

נשיא מכבי חיפה ניתח את העונות המאכזבות האחרונות, והוסיף: "היו לנו יותר מדי מאמנים שנכשלו ואכזבו. שלא נטעה, מי שלא ייתן מעצמו, לא יהיה כאן בינואר". דיווח: החלוץ פאולו בארטו מועמד

one

הימים הקשים שעוברים על מכבי חיפה ממשיכים להעסיק את מי שקשור למועדון, ומי שמנסה להשיב כעת את הסדר הוא נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, שהתראיין בתוכנית ביציע ג' ברדיו צפון ללא הפסקה, והתייחס בין השאר למחאת האוהדים נגדו לאחר משחק ההפסד נגד הפועל כפר סבא. "אני מבין ומקבל את זה. זו זכותם של האוהדים למחות. מנגד, קיבלתי מאות מיילים ופקסים שמביעים תמיכה", אמר שחר. "זו לא הפעם הראשונה שמוחים נגדי, וגם בתקופת גיורא שפיגל זה קרה".

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר עם איתמר צ'יזיק. יוסי ציפקיס
"עם החלוץ הנכון שיגיע, נוכל לתת פייט במאבק על האליפות". יעקב שחר/יוסי ציפקיס

שחר נשאל על טענות האוהדים לפיהם חיפה לא השקיעה מספיק כסף בבניית הסגל השנה וכי קיימת תחושת זלזול בקהל, ואמר: "אנחנו לא מזלזלים. אנחנו עושים הרבה בשביל הקהל. השורה התחתונה היא שאני באמת מכניס את היד לכיס ומוציא מיליוני שקלים. הכסף לא יוצא מקבוצת מאיר, אלא מהכיס שלי". על הכישלון שמלווה את הקבוצה בשנים האחרונות הוא הוסיף: "הבאתי שחקנים שהמאמנים ביקשו. אי אפשר כבר לקבוע שהעונה הזו היא כישלון. החל מהעונה החלטנו להיות יותר קפדניים בבחירת השחקנים. אנחנו לא לוקחים כל מה שמציעים לנו. היו לנו יותר מדי מאמנים שנכשלו ואכזבו והיו גם שחקנים מפונקים שלא קרעו את התחת. לכן שחררנו שחקנים והבאנו כאלה שכן ייתנו מעצמם, ושלא נטעה - מי שלא ייתן מעצמו, לא יהיה כאן בינואר".

על מטרות הקבוצה אמר שחר: "קודם כל אני רוצה לחזור לאירופה. עם החלוץ הנכון שיגיע, נוכל לתת פייט במאבק על האליפות. אני בהחלט מאמין בזה". לשאלה מה יהיה גורל הקבוצה בעוד מספר שנים אחרי שהוא יילך, הגיב שחר בכעס וציין: "אתם שואלים אותי על מה שיקרה חמש שנים קדימה. נכין עתודה ניהולית. יכול להיות שהיא תהיה מהמשפחה ויכול להיות שלא". שחר התייחס גם לתקריות עם יוסי בניון ואלירן עטר, ואמר: "אני לא החלטתי בשביל רוני. אכן היו בעיות. רוני שוחח עם שני השחקנים והבהיר להם את שלו".

בתוך כך, על פי דיווחים באיטליה, החלוץ הברזילאי פאולו בארטו מועמד למכבי חיפה. בארטו בן ה-30, שנמצא באיטליה מאז גיל 15, שוחרר בעונה שעברה מטורינו ומאז הוא ללא קבוצה. החלוץ יליד ריו החל את הקריירה המקצוענית שלו בטרביזו, שיחק גם באודינזה בשתי קדנציות שונות, בארי וכאמור קבוצתו האחרונה הייתה טורינו. עונת השיא שלו הייתה ב-2008/09, אז כבש 23 שערי ליגה ועלה עם בארי לסרייה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully