וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התנגדות האוהדים: מכבי תל אביב חתמה על הסכם חסות עם פוקס

3.9.2015 / 13:10

אחרי שבע שנים עם אלקטרה, ספונסר חדש לצהובים. מחאת האוהדים לא מנעה ממכבי תל אביב לשתף פעולה עם החברה ולשחק עם סמל אדום על החולצות בעונה הבאה: "מצפים לשיתוף פעולה פורה ומצליח". הצהובים שיחקו בעבר עם סמל אדום של עלית

עריכת וידאו: קובי אליהו

למרות התנגדות מצד חלק מאוהדיה בימים האחרונים, מכבי תל אביב ומותג האופנה FOX הודיעו היום (חמישי) על הסכם שיתוף פעולה לעונת 2015/16, במסגרתו FOX תהיה המאמצת הראשית של הקבוצה. היא תחליף את אלקטרה, המאמצת בשבע השנים האחרונות. עם זאת, בשל התנגדות האוהדים, הסמל האדום הוא מתון יותר ממה שתוכנן תחילה.

הלוגו האדום של FOX, שעורר את זעמם של האוהדים הצהובים, יתנוסס על גופיות השחקנים, וההסכם יכלול בין היתר שיתוף פעולה נרחב בנושאי שיווק ומרצ'נדייז, כאשר ליין מוצרים וביגוד של מכבי תל אביב יימכר בכ-137 חנויות של FOX, הפרושות בכל רחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמל האדום במרכז. פניני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהנהלת מכבי תל אביב נמסר: "אנו שמחים על השותפות החדשה שנחתמה עם החברה הישראלית המובילה FOX, ומשוכנעים בהצלחת הפרויקט החדשני. אנו רוצים להודות לחברת "אלקטרה" על 7 שנים מוצלחות מאוד של שותפות אמיתית לדרך, ומסתכלים כעת קדימה ומצפים לשיתוף פעולה פורה ומוצלח עם FOX".

הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס: "אני גאה ונרגש מהשותפות החדשה של פוקס עם מכבי ת"א – קבוצת הכדורסל של המדינה. בעונה הקרובה נסייע לקבוצה לצבוע את המדינה בצהוב ונייצר ערך מוסף גדול לאוהדים ולקבוצה, מבחינתנו השמים הם הגבול. בהזדמנות זו נאחל למכבי ת"א בהצלחה במשחקי העונה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמל האדום של עלית. קטש ושפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully