וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: גוזלן חולה, חוגי צפוי לפתוח בחוד נגד אלבניה

2.9.2015 / 20:52

בנאדו לא תרגל הרכב, אך נראה שחלוץ מכבי פתח תקוה ייעזר בריאן ויחזקאל בטירנה (חמישי, 16:00). אלקסלסי בין הקורות, חבשי ודנינו בלמים, ישראל תשיג ניצחון שני במוקדמות יורו 2017?

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. יותם רונן
ישיג ניצחון נוסף? אריק בנאדו/יותם רונן

הנבחרת הצעירה של ישראל תקיים מחר (חמישי, 16:00) את המשחק השני שלה במסגרת מוקדמות יורו 2017 לנבחרות צעירות, כאשר תתארח בטירנה אצל נבחרת אלבניה. הנבחרת פתחה את הקדנציה של אריק בנאדו עם ניצחון 0:4 בליכטנשטיין, כשגם אלבניה החלה עם ניצחון על אותה יריבה (0:2). יהיה זה מפגש ראשון בין שתי הנבחרות, וכזכור אלבניה תהיה יריבת נבחרת ישראל הבוגרת במוקדמות מונדיאל 2018.

בנאדו לא תרגל את ה-11 שלו למשחק, אבל נראה כי גולן אלקסלסי, שוערה של הפועל ניר רמת השרון שלא היה כשיר למשחק הקודם, יפתח הפעם בין הקורות. עומר דנינו צפוי לפתוח במרכז ההגנה כשאיאד אבו עביד יוסט לעמדת המגן הימני, כשבהתקפה יחליף דור חוגי את שובל גוזלן החולה.

בסגל האלבני נמצא ריי מנאי בן ה-18, שנחשב להבטחה גדולה ומשתייך לקבוצת הנוער של אינטר. איתו בסגל שלושה שחקנים מהליגה היוונית ומילוש ראשיצה המשתייך לוויטסה, אבל הקפטן אמיר רחמני הוקפץ לנבחרת הבוגרת, שם הצטרף לאלסייד היסאי, מגן הרכש של נאפולי, שיכול גם הוא לשחק עדיין בנבחרת עד גיל 21.

הרכב משוער, ישראל: גולן אלקסלסי, איאד אבו עביד, עאיד חבשי, עומר דנינו, דודי טויטו, גדי קינדה, עטאא ג'אבר, בן רייכרט, איסמעיל ריאן, שגיב יחזקאל, דור חוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully