וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתקשה למצוא מחליף למנדיונדו, נאסר חתם ל-4 שנים

המחויבות של גוטמן ובנאדו להתאחדות והעובדה שוואליד באדיר אינו מחזיק בתעודת פרו מעכבות את סיום תפקידו של המאמן, שעשוי להישאר. אקס באר שבע הצטרף: "גאה להיות חלק מהמועדון"

one

הסיכויים להישארותו של ססאר מנדיונדו בתפקיד מאמן הפועל תל אביב גדלו. זאת מכיוון שבמועדון מתקשים למצוא מחליף למאמן הספרדי ולכן הוא עשוי להישאר לפחות עד המשחק מול מכבי נתניה בשבת הבאה. בימים האחרונים שקלה ההנהלה לסיים את תפקידו בצל הפתיחה הרעה בליגה, עם נקודה אחת בלבד ואפס שערי זכות, ובכל מקרה תיערך איתו פגישה מחר, עם נחיתתו בארץ.

נציגי ההנהלה בדקו את האפשרות להחתים מספר מאמנים ביממה האחרונה, אך אף מועמד אינו נחשב מוביל, וכולם נפסלו על ידי אמיר כבירי, בארי בן זאב וניר ענבר. האפשרויות המועדפות בהפועל, אלי גוטמן ואריק בנאדו, מחויבים להתאחדות, כשגוטמן עשוי להתפנות עם תום הקמפיין, באוקטובר או בנובמבר, בהתאם להישגי הנבחרת.

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ימשיכו ביחד? מנדיונדו וכבירי בפתיחת העונה/יוסי ציפקיס

"אנחנו לא רוצים למהר לשום מקום", אמר גורם במועדון, "אנחנו לא רוצים להחליט תחת לחץ. כרגע אין מועמד מוביל או מישהו שאנחנו חושבים שמתאים מלבד אלה שאינם פנויים".

בתחילה רצו בהפועל למנות את וואליד באדיר באופן מיידי כמחליפו של מנדיונדו, אך קפטן העבר, המשמש עוזרו של הספרדי, אינו מחזיק בתעודת פרו ולא יכול להדריך את הקבוצה במשחקים, ומלבד הצוות של מנדיונדו אין במועדון סמכות מקצועית המחזיקה בתעודה כזו.

מלבד נושא המאמן, גם אפשרות חזרתו של גילי ורמוט לאדום, שנחשפה אתמול בוואלה ספורט, מעסיקה את הפועל תל אביב. כל נציגי ההנהלה סיפרו כי קיבלו תגובות רבות מאוהדי הקבוצה, בעד ונגד המהלך. בהפועל אומרים כי הם נחושים שלא להחזיר את הקשר, על אף שגורמים במועדון מודעים למצבו במכבי תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סיראז' נאסר שחקנה החדש של הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הרכש האחרון? סיראז' נאסר/אתר רשמי, הפועל תל אביב

סיראז' נאסר חתם הערב (רביעי) על חוזה לארבע שנים במועדון והוא מצטרף רשמית להפועל תל אביב. נאסר בן ה-25, גדל במכבי כפר כנא והיה שחקן בולט ומרכזי בכל קבוצה בה שיחק מגיל הילדים. בשנת 2009 הוא עבר להפועל באר שבע ושיחק שש עונות במדי הקבוצה הבוגרת.

נאסר אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני מאושר מאוד לחתום ולהצטרף למועדון כזה גדול שעבר הקיץ מהפך והחתים סגל שחקנים מצוין ואיכותי מאוד, וזו גאווה עבורי להיות חלק ממנו. אני מאמין שאוכל לתרום את חלקי בכל פעם שיצטרכו אותי ובטוח שאתרגש מאוד לעלות בפעם הראשונה כשחקן הפועל תל אביב לדשא בבלומפילד מול הקהל האדום האדיר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully