וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מנדיונדו לא מחובר לכלום. רק נס ישאיר אותו בקבוצה"

בהפועל תל אביב מאוכזבים מהתנהלותו של המאמן ויחליטו סופית אם להשאירו עד מחר: "השחקנים טוענים שהוא לא דובר אמת. אין קשר בין ההבטחות שלו לבין מה שקורה בפועל". מו"מ עם תמוז יחל בקרוב

one

אם עד אתמול היה נראה כי עוד ישנם סיכויים לא רעים כי ססאר מנדיונדו ימשיך בהפועל תל אביב, אמש (שלישי) נראה כי הם קטנו משמעותית ועל פי גורם בכיר "רק נס ישאיר אותו". בשלב זה נראה כי אף אחד מהנהלה לא מעוניין שהמאמן ימשיך, אך בקבוצה טוענים כי עוד לא התקבלה החלטה סופית והפגישה ביום חמישי תכריע סופית את עתידו.

האדומים סיפרו אתמול כי התייאשו מהמאמן סופית ותיארו את המצב של מנדיונדו כבלתי הפיך. בקבוצה הסבירו זאת ואמרו אמש: "הוא נראה מנותק מהמציאות". עוד העידו בהפועל כי מנדיונדו איבד את חדר ההלבשה וכבר עכשיו שורר נתק בינו לבין השחקנים.

"האיש הזה לא מחובר לכלום", אמר אתמול בכיר במועדון. "קודם כל, השחקנים לא משחקים בשבילו. הם טוענים שהוא לא דובר אמת. כשדיברנו איתו לפני שמונה לתפקיד הוא הבטיח כי יגיע כל יום מהבוקר ועד הערב, יערוך פגישות, ידבר עם שחקנים ועם אנשי צוות ובפועל הוא עושה טובה שהוא בא למתחם האימונים שעתיים ביום. אין קשר בין ההבטחות שלו למה שקורה בשטח ובנוסף הוא עוד מתעקש על הרכבים ועל דרך לא הגיונית".

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לא מחובר לכלום". מנדיונדו/ברני ארדוב

מאחורי הקלעים בהפועל תל אביב כבר בודקים מועמדים להחלפתו. כרגע אין לקבוצה מועמד מוביל וייתכן כי ההחלטה לפטר את מנדיונדו באופן רשמי כבר ביום חמישי תידחה בשל כך. ייתכן שעד שהאדומים לא ימצאו מאמן מתאים גם הודעה רשמית בעניין לא תצא. בכל מקרה, בהפועל כבר בדקו את האפשרות לצרף את מאמן הנבחרת הצעירה לשעבר הגרמני ,מיכאל ניס, אך מכיוון שלגרמני אין ניסיון ממשי בבקבוצות בוגרות מועמדותו ירדה מהפרק לפחות בשלב זה.

אחרי שאופציית אלירן עטר נפלה, האדומים ינסו לצרף את טוטו תמוז. למרות שניסיונות נוספים לצרפו הקיץ לא צלחו, תמוז הוא כרגע האופציה היחידה המעניינת את ראשי הקבוצה ובימים הקרובים יחלו במשא ומתן נוסף עמו כדי להחזירו לקדנציה שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully