וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא אישי: מהפך גדול לסנט לואיס קרדינלס על וושינגטון

2.9.2015 / 8:37

סנט לואיס הנפלאה הפכה פיגור ביתי מאוחר, ניצחה את וושינגטון וסיבכה את הנשיונאלס במאבק הפלייאוף. גם הג'איינטס בסכנה אחרי הפסד לדודג'רס, המטס מתקרבים, היאנקיז ניצחו בבוסטון

שחקן סנט לואיס קרדינלס ברנדון מוס. Dilip Wishwanat, GettyImages
עוד רגע גדול בדרך ל-100 ניצחונות. ברנדון מוס והקרדינלס חוגגים/GettyImages, Dilip Wishwanat

לוושינגטון נשיונאלס היו ציפיות גדולות מהעונה הזו, אבל הן מתחילות לקרוס. ניו יורק מטס הפסידה בבית לפילדלפיה 14:8 בסלאגפסט שכלל הומראן ושש הכנסות רצים של דארן ראף, והנשיונאלס כבר ראו את עצמם מצמצמים את הפער ל-5.5 משחקים כשהובילו בסנט לואיס 3:5 באינינג השמיני. אלא שהקרדינלס, שכבר ניצחו 85 משחקים העונה, לא מעט מהם בשלבים מאוחרים, השוו עם שתי ריצות באינינג השמיני ובתשיעי השיגו את מה שלו קיוו מהטרייד על ברנדון מוס - בומבה בת שלוש ריצות, שקבעה 5:8 וניצחון מספר 86 העונה. הדרך ל-100 נראית סלולה.

מי שהסתבכה לא פחות היא האלופה, סן פרנסיסקו ג'איינטס, שנכנעה לקליניקה של זאק גריינקי מהדודג'רס והפסידה 2:1. שבעה אינינגים ושליש וחמישה סטרייקאאוטים של גריינקי הספיקו כדי למגר את מדיסון במגארנר, שסיים עם שבעה ושמונה. הג'איינטס רחוקים כעת 5.5 משחקים מראש הבית ו-6.5 מהוויילד קארד - האופציה שישמרו על תארם נראית כרגע מאוד קלושה.

שיקגו קאבס ניצלה את הפסד הג'איינטס, כשעם 4:5 ביתי קשה על סינסינטי הגדילה מהאלופה את הפער במירוץ הוויילד קארד ל-6.5 משחקים. הומר בן שתי ריצות של התופס הסנסציוני קייל שווארבר עשה את ההבדל. מי שלא נהנו מהערב היו גריט קול ופיטסבורג, שהפסידו בבית 7:5 למילווקי, אבל מעמדם עדיין נראה מובטח.

אריזונה גברה פעמיים על קולורדו החלשה בדאבל הדר, 4:6 ו-3:5.

מיאמי ניצחה באטלנטה 1:7. שבעה ושלושה לג'סטין ניקולינו.

ג'וק פדרסון שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Stephen Dunn, GettyImages
ג'וק פדרסון והדודג'רס כבר מתחילים לראות את אוקטובר באופק/GettyImages, Stephen Dunn

התקלה הקטנה של אתמול לא השפיעה על ניו יורק יאנקיז וטורונטו, שחזרו לנצח. הבלו ג'ייז איבדו, אמנם, יתרון באינינג התשיעי מול קליבלנד, אבל הומר של ניק גוינס בעשירי קבע ניצחון 3:5 ושמר על פער בן משחק וחצי מהפסים, שניצחו בבוסטון 1:3. הופעה כוחנית למייקל פינדה עם שישה ושבעה, ריק פורסלו היה מצוין בצד המפסיד עם שבעה ו-13.

כמו שכנתה מהבלטוויי, גם לבולטימור יש בעיה קשה עם העונה הזו. האוריולס הובסו ללא תנאי 11:2 על ידי טמפה ביי, ואת הפלייאוף יראו הפעם מהבית. הומר ושש הכנסות רצים לתופס ג'יי פי ארנסיביה.

מינסוטה נצמדת לישבן של טקסס והיאנקיז, לאחר שפיצחה את כריס סייל ושיקגו וייט סוקס עם ניצחון 6:8. מיגל סנו המפתיע עם הומר ושלוש חבטות.

הריינג'רס, מצידם, גברו בתוצאה זהה, 6:8, על סן דייגו ושמרו על פער משחק אחד מהטווינס בקרב על הוויילד קארד.

לוס אנג'לס איינג'לס עצרה, לפחות זמנית, את הנפילה החופשית לאחר 2:6 על אוקלנד. שבעה וחמישה למאט שומאכר, הומר מספר 21 לקול קלהון.

סיאטל עברה את יוסטון 5:7. הומר בן שתי ריצות של לוגן מוריסון באינינג השמיני עשה את ההבדל.

דטרויט ניצחה בקנזס סיטי 5:6. שישה אינינגים ושני שליש לג'סטין ורלנדר, שחזר לפורמה טובה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלכס רודריגז, ברט גארדנר שחקני ניו יורק יאנקיז. Jim Rogash, GettyImages
חזרו מהר למסלול. א-רוד וברט גארדנר חוגגים/GettyImages, Jim Rogash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully