וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכויים גבוהים שמנדיונדו לא ימשיך בהפועל ת"א. ההכרעה: בחמישי

גורלו של המאמן ייקבע בפגישה עימו, במועדון כלל לא בטוחים שהוא עצמו רוצה להישאר בתפקיד: "אם נראה שאי אפשר לגשר על המחלוקות, ניפרד". מועמדותו של טוטו תמוז שוב הועלתה

one

פגישה מכרעת בין ססאר מנדיונו לבין ראשי הפועל תל אביב ביום חמישי תקבע האם הספרדי ימשיך במועדון או שמא הצדדים יחליטו להיפרד סופית. שלושה ימים אחרי התבוסה לקרית שמונה, במועדון עדיין מלקקים את הפצעים ושוברים את הראש כציד לפעול בעניין הצוות הספרדי. מאחורי הקלעים אמנם כבר החלו ראשי האדומים לבדוק מספר אופציות נוספות לאימון הקבוצה, אך גורלו של המאמן יוכרע סופית כשישוב לארץ לקראת סוף השבוע מחופשה בספרד, כשכרגע נראה שהסיכויים שימשיך נמוכים.

בהפועל טענו היום (שלישי) שכלל לא בטוח שהמאמן עצמו מעוניין להישאר בתפקיד, וייתכן שכבר בפגישה המתוכננת יגיד מנדיונדו שהוא רוצה להיפרד מהמועדון. "הכל פתוח", אמר גורם בקבוצה. "יש הרבה דברים שאנחנו לא רואים עין בעין ובשיחה נשמע את הצד שלו בעניין. אם נראה שאי אפשר לגשר על המחלוקות אז נצטרך לקחת החלטה ויכול להיות שכבר ניפרד. גם הרצון שלו והמוטיבציה שלו להוציא את הקבוצה מהמצב תכריע, ובכלל לא בטוח שהוא רוצה להמשיך".

חשוב לציין כי העמדה הרשמית של הפועל היא "החלטנו שלא להחליט בינתיים", כפי שאמר היום בכיר בקבוצה. עם זאת, במועדון העלו כמה אפשרויות למחליף לספרדי. האופציה הכי ריאלית בינתיים, אם תתקבל החלטה להיפרד ממנדיונדו, היא שעוזר המאמן וואליד באדיר יקבל בשלב זה את המפתחות לקבוצה עד שיימצא איש מקצוע שיהיה מקובל על כל ראשי הקבוצה.

האופציה המועדפת היא זו של המאמן הלאומי אלי גוטמן, ולאחר שני המשחקים הקרובים של הנבחרת יידעו טוב יותר בהפועל אם יש סיכוי ריאלי שכבר בנובמבר יוכל למלא את התפקיד ולעזוב את הנבחרת, או אם יצטרכו להמתין לפחות עד ינואר. אם התסריט האחרון אכן יקרה, במועדון לא ימתינו וימנו מאמן אחר, ככל הנראה ישראלי. גיא לוי, מרקו בלבול ואלישע לוי כבר ממתינים לתשובה מההנהלה האדומה, אולם נראה כרגע שאין התלהבות גדולה מצד אנשי הפועל להחתים אחד מהשלושה.

בקבוצה עדיין מנסים להביא חלוץ נוסף. אחרי שאופציית אלירן עטר ככל הנראה ירדה מהפרק, ובבאר שבע לא מוכנים לשחחר את שלומי ארבייטמן, קיים סיכוי סביר שהפועל תחזור לאופציית טוטו תמוז ותנסה שוב להגיע עם החלוץ להסכמות על חזרתו לקבוצה.

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"גם הרצון שלו והמוטיבציה שלו להוציא את הקבוצה מהמצב תכריע, ובכלל לא בטוח שהוא רוצה להמשיך". מנדיונדו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully