וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אדריאן רוצ'ט סגר לעונה אחת, מינדאוגאס קאלנואס יצורף?

הקשר בן ה-28 שוחרר מעירוני קרית שמונה ויצטרף לקבוצה של טל בנין לאחר תשע שנים בקבוצה מהצפון. הקשר הליטאי, ששוחרר בעונה שעברה עקב בעיות משמעת, יחל להתאמן עם האדומים

one

קשר עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט שוחרר הערב (שני) מסגנית האלופה וסגר לעונה אחת בהפועל חיפה. השחקן בן ה-28, שהיה מכוכבי האליפות ההיסטורית של קרית שמונה ב-2011/12 ואף מונה לקפטן באותה עונה, איבד ממעמדו בקבוצה הצפונית כבר בעונה שעברה ועכשיו עזב אותה וחתם בקבוצה של טל בנין. רוצ'ט זכה עם קרית שמונה גם בגביע המדינה ב-2013/14 ובגביע הטוטו ב-2010/11 ו-2011/12.

רוצ'ט עלה לבוגרים של עירוני קרית שמונה ב-2006 ושיחק בה מאז, פרט לעונת השאלה אחת בהפועל נצרת עילית ב-2008/9.

אדריאן רוצ'ט עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
נפרד מקרית שמונה. רוצ'ט/ברני ארדוב

רוצ'ט הוא עוד שחקן שעושה את הדרך מקרית שמונה להפועל חיפה ובחזרה. בשתי העונות האחרונות עברו בין הקבוצות עאהד עזאם פעמיים (מהפועל חיפה לקרית שמונה ובחזרה), רועי שוקרני (מחיפה לקרית שמונה) ואור אוסטוינד (מחיפה לקרית שמונה).

בנוסף לרוצ'ט, גם הקשר הבעייתי מינדאוגאס קאלונאס עשוי להצטרף אל האדומים, שהובסו בשבת האחרונה 3:0 על ידי מכבי פתח תקוה. הליטאי, שהגיע לקבוצה בעונה שעברה ושחרר לאחר שביצע מספר עבירות משמעת, יתחיל להתאמן עם הקבוצה ויחתום בה, במידה שירשים את המאמן טל בנין. קאלנואס חזר לאימונים אחרי שיואב כץ אישר זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully