וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת קשה בין הנהלת הפועל תל אביב למאמן ססאר מנדיונדו

בהנהלה מאוכזבים מכך שהספרדי מסרב להתיישר עם מטרות המועדון ולא משלב צעירים כפי שהבטיח. כרגע אין כוונה לפטרו, אבל הקבוצה עשויה לפנות לאלי גוטמן, בלבול וגיא לוי העבירו מסר שהם מעוניינים בתפקיד

one

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל תל אביב. אחרי הקיץ העמוס ברכש והחתמת צוות ספרדי במועדון, כרגע יש לא מעט לחצים על הנהלת הקבוצה לפטר את ססאר מנדיונדו מהקבוצה, יחד עם ציוותו. נכון לעכשיו, הנהלת הפועל תל אביב דוחה את האפשרות הזו, אולם גורמים בקבוצה סיפרו אחרי התבוסה לקרית שמונה על מחלוקות לא מעטות עם המאמן הספרדי שמסרב בשלב זה לשתף פעולה.

נחזור כמה חודשים אחורה. הבעלים, אמיר כבירי, היו"ר בארי בן זאב ועדי קריספין, מי שהיה אמור להיות המנהל המקצועי והשותף של כבירי, טסו לספרד ונפגשו שם עם מספר מאמנים. אחרי החתמת מנדיונדו, סיפרו בהפועל תל אביב כי הוא האיש שהכי הרשים את השלושה. באותן פגישות הספרדי דיבר על האמונה שלו בשחקנים צעירים, על האהבה שלו למשחק התקפי ועל שיטת משחק של לחץ בצד התקפי. השלושה אהבו מאוד את מה ששמעו ואף שמו דגש בהמשך הדרך על קידום צעירים כמו: שגיב יחזקאל, רמזי ספורי, איאד אבו עביד, אדי גוטליב ועוד.

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יותר ויותר לחצים מופעלים על ההנהלה לבצע את הזעזוע עכשיו. מנדיונדו/ברני ארדוב

השבוע, לאחר ההתבוסה המביכה בבית לקרית שמונה, כבר נשמעים קולות אחרים במתחם חודרוב, שם סיפרו שמנדיונדו הוא אדם קשוח שמסרב להתיישר עם מטרות המועדון. בהנהלה בעיקר כועסים על הספרדי, שהפך את אבו עביד למגן שמאלי, וכן על אי שיתופו של גוטליב, על אי הכללתם של ספורי ויחזקאל בסגל ועל הפיכת אלגברלי לבלם מוביל, כשהמטרה הייתה שהוא ישמש כאופציה נוספת על הספסל. בהפועל תל אביב אמנם מכחישים את המחלוקות עם מנדיונדו ואף בשלב הזה אומרים במועדון שאין כוונה לפטר אותו מתפקידו, אך ככל שהזמן עובר יותר ויותר לחצים מופעלים על ההנהלה לבצע את הזעזוע עכשיו.

"אי אפשר להגיד שמנדיונדו עושה בכוונה", אמר אתמול גורם בקבוצה. "אבל הוא מסרב להקשיב, ואלה דברים שיכולים לטרוף את הקלפים אם יימשכו". האופציות על המדף מבחינת הפועל תל אביב לא רבות. מרקו בלבול וגיא לוי כבר העבירו מסרים שהם מעוניינים בתפקיד, אולם כאמור עד שלא תתקבל החלטה אחרת, מנדיונדו אמור להישאר בתפקיד.

בנוסף, גורמים המקורבים לקבוצה טענו שקיימת אפשרות שאלי גוטמן יקבל פנייה מהנהלת הקבוצה. גוטמן ככל הנראה עשוי להשתחרר מחוזהו בנבחרת כבר בתחילת נובמבר, ואם יסכים הוא יחזור למועדון איתו הצליח מאוד בטרם מונה למאמן הלאומי.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: "יש לנו הרבה על מה לחשוב, אף אחד לא רוצה להיראות ככה"

לכתבה המלאה
איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם קלאודיו בומבה. ברני ארדוב
החזון של מנדיונדו לגבי הצעירים לא מתממש כפי שציפו. בומבה ואבו עביד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully