וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: פתיחת העונה החלומית של ערן זהבי

31.8.2015 / 14:58

קפטן מכבי תל אביב כבש 13 שערים מפתיחת העונה, הצעיד אותה לליגת האלופות ורעב לשבור שיאים נוספים. עכשיו נותר לצפות שהוא יצליח לסחוב על גבו גם את נבחרת ישראל

ברני ארדוב

מכבי תל אביב רושמת פתיחה עונה מושלמת, ומעל כולם ניצב לו הקפטן ערן זהבי. קפטן הצהובים פתח את העונה בצורה חלומית וכבש כבר לא פחות מ-13 שערים בעשרה משחקים בהם השתתף, בגביע הטוטו, אלוף האלופים, מוקדמות ליגת האלופות ובליגת העל. זוהי פתיחת העונה הטובה ביותר של זהבי מאז הגיע למכבי תל אביב לפני שלוש עונות.

רק לשם השוואה, זהבי כבר הרשית שלוש פעמים בשני מחזורי הפתיחה של ליגת העל, כאשר קבוצות כמו הפועל ת"א בית"ר ירושלים ומכבי חיפה עדין לא כבשו ולו שער אחד.
העונה אמנם רק מתחילה, אך נדמה שזהבי רעב לשבור שיאים נוספים.

עכשיו לאוהדי הכדורגל בישראל נותר רק לצפות בכיליון עיניים שזהבי יצליח לסחוב על גבו גם את נבחרת ישראל בשני המשחקים הקרובים שמצפים לה נגד אנדורה ו-ויילס.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully