וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוסף לחביב חביבו, מכבי חיפה הגישה הצעה לחלוץ אקסלסיור

31.8.2015 / 9:34

במועדון בודקים אופציות נוספות מלבד חביב חביבו מראן, ביניהן טום ואן וירט (25), שכבש 13 שערים בעונה החולפת. שחר ייפגש עם אלירן עטר, בחיפה מעריכים: התנצלות כנה תוביל להישארותו

יוסי ציפקיס

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ייפגש בקרוב עם אלירן עטר. בפגישה, שבמסגרתה יעמוד עטר לדין משמעתי אצל שחר, יוכרע עתידו במועדון. כפי שכבר פרסמנו, בימים האחרונים נעשו ניסיונות תיווך בין עטר לבין המאמן רוני לוי, אך עד כה השניים נמצאים בנתק ולא מחליפים מילה באימונים. במועדון מעריכים כי רק התנצלות כנה מצדו של החלוץ תוביל להישארותו בקבוצה. "כל האופציות פתוחות, אין עדיין החלטה וכל הדיבורים על החלטה כזאת או אחרת הם בגדר ספקולציות בלבד", אמר בכיר במועדון אתמול.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בדרך לפיוס? עטר/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הגישה בימים האחרונים הצעה רשמית לאקסלסיור ההולנדית לגבי החלוץ טום ואן וירט. עלות עסקת מעברו של החלוץ בן ה-25, שכבש בעונה החולפת 13 שערים ב-32 הופעות בליגה הבכירה בהולנד, מוערכת בכ-800 אלף יורו, אך בין הצדדים קיימים כרגע פערים. לאקסלסיור הוא הגיע בעונה שעברה, לאחר שגדל בדן בוש, ובמדיה כבש בעונות 2011/12 ו- 2012/13 לא פחות מ-32 שערים בליגת המשנה. למעשה, זאת העונה הראשונה של ואם וירט בליגה הראשונה בהולנד.

המאמן רוני לוי רוצה לסגור עוד השבוע את נושא החתמת החלוץ. כפי שכבר פרסמנו בעבר, המאמן רוצה מאוד את חביב חביבו (28) מראן, שאף נמצא בעבר בראש רשימת הרכש יחד עם מתיו דוהמל, אך החלוץ עצמו עדיין מתעקש שיוכל לסגור בקבוצה מהצ'מפיונשיפ. לפני שתי עונות חביבו כבש 20 שערים בעונה בליגה הבלגית, כששיחק בזולטה וארחם וגנט, אליה עבר במהלך החורף. את העונה שעברה פתח בגנט, כבש שער אחד בשלושה משחקים, ואז הושאל לראן במדיה כבש שלושה שערים כשפתח שמונה פעמים בהרכב בלבד. במהלך העונה הוא הספיק לרשום הופעה אחת במדי קבוצת המילואים, בה גם כבש. חביבו טען שהגיע לסיכום עם קבוצה ברוסיה, אולם מסתבר שהדברים עדיין לא חתומים ובמכבי חיפה עושים מאמצים על מנת להחתימו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איתי שכטר מכבי חיפה מאוכזב. יוסי ציפקיס
"הוא צריך ביטחון". שכטר/יוסי ציפקיס

אחרי הביקורת שנמתחה על החמצת הפנדל של איתי שכטר, שחקנים בקבוצה התייחסו אתמול לחלוץ. "לכולם ברור שאיתי שכטר שחקן מצוין, אבל הוא זקוק לשער כדי לקבל ביטחון. בהפועל הוא היה כובש ממצבים כאלה בלי להסתכל על השער, אבל כמו על כולנו, עוברת עליו תקופה לא קלה. הוא עובד קשה כדי להצליח". אוראל דגני ואייל משומר זומנו אתמול לנבחרת. ההערכה היא שהאחרון יחזור להרכב נגד בני סכנין ושלושת הבלמים יתחרו על מקומם בהרכב.

בחיפה מעריכים כי עסקת טאלב טואטחה לא תיסגר היום בסופו של דבר, משום שנותרו שעות ספורות עד תום מועד ההעברות באירופה. נשיא המועדון יעקב שחר הזכיר אתמול כי השחקן חתם בעונה שעברה לחמש שנים במכבי חיפה, ואם יעבור לאיטליה זה יקרה רק בחודש ינואר כשהעסקה תיסגר, אם בכלל, סמוך למועד ההעברות בחורף. מי שניסה להניע מהלך לסגירת העסקה כעת הוא עו"ד אודי שוכטוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully