וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן בחדר ההלבשה: "מופתע מאוד, שווה הרבה יותר מספסל"

30.8.2015 / 23:51

חלוץ הפועל באר שבע שלא שותף עד כה בליגה שוחח עם השחקנים בסיום. ברק בכר: "היינו יותר טובים ממכבי. ניתן פייט". אליניב ברדה: "לא מת לשבת על הספסל, אבל יש מאמן"

ברני ארדוב

בהפועל באר שבע מאוכזבים מההפסד הביתי הערב (ראשון) למכבי תל אביב 1:0, אבל נראה כי אחד המאוכזבים העיקריים הוא דווקא זה שישב על הספסל – שלומי ארבייטמן. החלוץ לא שיחק במחזור הראשון של העונה ובסיום המשחק נכנס לאזור חדר ההלבשה של הפועל באר שבע, ופלט מספר מילים בנוגע למצבו – אפס דקות משחק בשני מחזורי הליגה הראשונים. ארבייטמן אמר לכמה מחבריו: "אני מופתע מאוד, אבל יודע מה אני שווה. בטח הרבה יותר מספסל". אחד השחקנים סיפר כי "ארבייטמן נראה שבור, הוא בטוח לא ציפה ליחס הזה". המנכ"ל אסי רחמים נכנס לחדר ההלבשה, אך לא שוחח עם השחקנים. שחקנם העידו כי אלונה ברקת נראתה עצובה בסיום, אך גם היא לא דיברה איתם.

הפועל באר שבע הפסידה 1:0 למכבי תל אביב

שחקן הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן. קובי אליהו
מאוכזב. ארבייטמן/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר: "היינו יותר טובים היום, הגענו להמון מצבים, למכבי הספיק מצב אחד טוב של זהבי כדי לנצח את המשחק, זה מאוד מאכזב. ראינו קבוצה חזקה, עוצמתית, אנחנו ניתן פייט עד הסוף". על השער של ברדה אמר בכר: "הגענו למצבים שלנו והיינו צריכים לנצח. התוצאה אכזרית. ניקח את הדברים הטובים והיו הרבה דברים טובים, להיות דומיננטיים מול קבוצה כמו מכבי תל אביב זה מאוד מעודד. הקהל מאוכזב, השחקנים נתנו כל מה שהם יכלו לתת, נעבוד כדי לחזור טובים יותר מהפגרה. אליניב הוא נכס. הוא נכנס פעמיים מהספסל ועושה שינוי, גם כשהוא לא משחק הוא מנהיג את השחקנים, מעודד אותם והוא נכס למועדון".

אליניב ברדה התייחס לשער שנפסל אחרי שהוא חטף לראיקוביץ' את הכדור: "לא יצרתי שום מגע עם השוער. אם השופטים אומרים שזה לא חוקי, אז מה אני יכול להגיד? אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים כי זה משחק מול יריבה פוטנציאלית ואיבדנו בו שלוש נקודות חשובות. מצד שני, אנחנו מעודדים מזה שעמדנו מול מכבי כשווים מול שווים. השער היה חסר". על כך שנותר על הספסל אמר: "אני לא מת על זה, אבל זה המצב. כמובן שכל שחקן שואף להתחיל, גם אני שואף לכך, אבל יש מאמן שהוא קובע והוא מחליט וכולם הולכים בדרך שלו. אם שחקנים כמו שלומי ארבייטמן לא מצליחים למצוא את מקומו זה אומר שיש לנו סגל מאוד טוב ובאמת צריך סבלנות ואורך רוח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כבר שום דבר לא מפתיע לגביו. זהבי חוגג עם ריקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully