וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון יעבור ניתוח בברכו, ייעדר כשלושה חודשים

30.8.2015 / 14:00

בלם גנט, שלא פתח את העונה עם קבוצתו ולא התאמן לאורך כל הקיץ, יחמיץ את כל משחקיה של אלופת בלגיה בשלב הבתים של ליגת האלופות וייעדר גם ממשחקי נבחרת ישראל במוקדמות היורו. אלי גוטמן יפרסם את הסגל לצמד המשחקים מול אנדורה ו-ויילס

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יפרסם את הסגל. אלי גוטמן/קובי אליהו

מכה לא פשוטה לבלם גנט ונבחרת ישראל, רמי גרשון. הבלם, שסובל מפציעה בברך, לא התאמן במשך כל הקיץ ולא פתח את העונה עם קבוצתו. גרשון פצוע כבר כחודשיים וכעת יעבור ניתוח שישבית אותו לשלושה חודשים נוספים. המשמעות: הבלם יחמיץ את שני משחקיה של נבחרת ישראל וכן את כל משחקיה של גנט בשלב הבתים של ליגת האלופות. מדובר בבשורה נוראית עבור גרשון, שיפספס את משחקיה החשובים של אלופת בלגיה במפעל החשוב ביבשת. הן השחקן והן הקבוצה עצמה ניסו להימנע מניתוח, אך כעת התברר כי אין מנוס מלבצע ניתוח שכזה, וגרשון לא ישחק בחודשים הקרובים.

מאמן הנבחרת, אלי גוטמן, את הסגל לקראת צמד המשחקים מול נבחרת אנדורה (חמישי) ונבחרת ויילס (ראשון הבא) במסגרת מוקדמות היורו. גוטמן מתכוון לזמן מספר פנים חדשות לסגל, וזאת לאור הפציעות של עומר דמארי, ליאור רפאלוב ורמי גרשון. גם שרן ייני לא כשיר למשחק. "את אנדורה מובן שאפשר לעבור, אבל לא יהיה פשוט בויילס ללא ארבעה שחקני הרכב", אמרו בנבחרת.

גוטמן הודיע כי הסגל יפורסם מיד לאחר המשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, בעיקר בגלל מספר התלבטויות לגבי שחקנים משתי הקבוצות. גל אלברמן שפרש לא יזומן כמובן. שיר צדק, מאור בוזגלו, בן שהר ואולי אליניב ברדה יזומנו מבאר שבע. גוטמן יזמן לא מעט שחקנים ממכבי תל אביב, וייתכן שלפחות ארבעה מבין שחקני הקו האחורי – אלי דסה, יובל שפונגין, טל בן חיים ואיתן טיבי ועומרי בן הרוש, יקבלו זימון.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל עם טל בן חיים. יניב טוכמן,
רביעיית הגנה ממכבי תל אביב? טל בן חיים עם אלי גוטמן/יניב טוכמן

בנבחרת הודיעו כי אריאל הרוש שוחח עם ד"ר מרק רוסנובסקי והוחלט כי לא יעמוד לרשות הנבחרת. איתמר ניצן עשוי לקבל זימון במקומו. גוטמן שוקל לזמן את אחד משני השוערים, איתמר ניצן או דודו גורש. לאחרון יש סיכויים טובים יותר בעיקר בגלל נתונים פיזיים, אך החלטה סופית עדיין לא התקבלה.

גוטמן יקיים מחר (17:30, בית הנבחרות) מסיבת עיתונאים בה יתייחס לראשונה לצמד המשחקים ופציעות הרבות בנבחרת שלו. ביום שלישי תערוך הנבחרת אימון ערב, וברביעי מסיבת עיתונאים נוספת בהשתתפות המאמן והקפטן. ביום שישי בצהריים (14:00) תמריא הנבחרת בטיסה ישירה במטוס חכור לקרדיף.

עדכון ראשון: 10:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully