וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "רן מוציא את המקסימום מהשחקנים. קאניוק הופך לשחקן מוביל"

30.8.2015 / 9:19

במכבי פתח תקוה שומרים על פאסון אחרי ההעפלה הזמנית למקום הראשון: "לא שיחקנו טוב". בן שמעון ינסה לצרף זר נוסף עד השבוע הבא. במועדון מצפים לשיפור אצל דוס סנטוס

one

היכולת הטובה שגילתה מכבי פתח תקוה במשחקי ההכנה ממשיכה גם בליגה. הקבוצה של רן בן שמעון לפחות זמנית במקום הראשון, אך במועדון לא מתרגשים. "לא שיחקנו טוב היום, וזאת נקודה שצריך לחשוב עליה. מצד שני, גם ביכולת פחות טובה ניצחנו וזה מעודד", אמרו במועדון. רן בן שמעון, כהרגלו, זכה לשבחים על ניהול המשחק. "פשוט לא להאמין איך בכל שבוע הוא מוציא את המקסימום מהשחקנים. קאניוק מקבל אצלו יותר ביטחון ככל שהזמן חולף ויכול להפוך לשחקן מוביל, אפילו חילוף כפול של יובל וגיא (יעקובוביץ' ומלמד, א"י) הופך לבישול ושער. הכי חשוב זה שנמשיך בדרך הזאת ולא נסתנוור. עברו רק שני מחזורים. עכשיו יש פגרה, וצריך להתכונן טוב כדי להוריד את השחקנים לקרקע לפני בני יהודה", אמרו במועדון.

רן בן שמעון אמר אתמול כי הוא ינסה להחתים שחקן או שניים עד תום מועד ההעברות. במועדון מאשרים לו להחתים כרגע שחקן אחד, זר, אך עדיין לא סיכמו עם שחקן כזה. במועדון הסדירו את נושא הסיכום עם ניקולה פוקריבאץ' וקיבלו אישור להחתים זר חמישי ללא קשר לקרואטי שחתם על זכרון דברים ועזב. בקבוצה מצפים לשיפור אצל אליסון דוס סנטוס, שעד עכשיו לא מציג את היכולת שציפו ממנו. "בסוף העונה שעברה הייתה איזו מתיחות בין מלמד לרן, אבל רואים היום איזו הכנה הוא עשה", אמרו על החלוץ שהושעה בעונה שעברה. במועדון מרוצים גם מדודי טויטו הצעיר. "הוא נכנס לנעליים הגדולות של נאור, ועושה את זה בצורה טובה מאוד. מגיע לו הקרדיט שרן נותן לו".

גידי קאניוק מכבי פתח תקוה חוגג שער. דרור עינב
"יש עוד הרבה על מה לעבוד ". גידי קאניוק/דרור עינב

"זה נחמד שאנחנו במקום הראשון אבל מוקדם מדי כדי להתייחס לזה, יש עוד הרבה על מה לעבוד ואני מאוד מקווה שנמשיך בדרך שלנו ושרן מתווה לנו", אמר קאניוק. "התחלנו את המשחק קצת מהוסס אבל ככל שהתקדם המשחק נראינו יותר טוב. הפועל חיפה קבוצה טובה עם חלק התקפי מאוד טוב ולגמרי לא זלזלנו בה. חלק מהדרישות של רן במשחק זה ההצטרפות של הקשרים להתקפה ואני שמח ומודה לאל שאני מבקיע מחזור שני ברציפות. אני משתדל להשתפר כמה שיותר בנושא הזה ושמח שזה עוזר לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully