וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בחיפה: "אנחנו בסיר לחץ". שחר: "שיחקנו הרבה יותר טוב"

30.8.2015 / 7:58

השחקנים חוששים לאבד את חדר ההלבשה, הנשיא מצנן ומבהיר: "טאלב לא הולך לשום מקום, יש לו חוזה לחמש שנים". ביקורת גם על שכטר ("שיבוא בטענות לעצמו"). חביב חביבו שוב על הפרק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במכבי חיפה חשבו שיוכלו להשאיר את פרשת אלירן עטר מאחור בעזרת ניצחון בכפר סבא, אבל מתברר כי הבעיות המקצועיות בקבוצה, לצד הבעיות מחוץ לכר הדשא, עדיין רחוקות מלהיעלם. ההפסד אתמול (שבת) פתח תיבת פנדורה מבחינת שחקני הקבוצה, שהתבטאו כפי שלא התבטאו קודם לכן. הפעם החיצים בפן המקצועי כבר כוונו גם לרוני לוי וכמעט כרגיל, גם לעצמם. "אי אפשר לצפות שהקבוצה תתפקד בסיר לחץ כזה. שחקנים קוראים כל מילה שכתובה בתקשורת, כי כל שעה קורה משהו אחר. גם אם יכחישו, כל הסיפור בין עטר לרוני השפיע מאוד על כולם, גם על המגרש וגם בחדר ההלבשה ורוני חייב לעצור את זה. יש כאן דברים שצריך לתקן שלא על כר הדשא, ואם זה לא יקרה מהר מאוד, פתיחת העונה הזאת תראה רעה יותר מאשר בעונה שעברה", אמר אחד מהם.

שחקן אחר אמר: "אנשים טענו שיוסי ואלירן משפיעים לרעה על הקבוצה. אתמול הם לא שיחקו, אז מה יגידו ואת מי יאשימו עכשיו?". חלק מהשחקנים שלחו עקיצה לגבי ההתנהלות הקיץ. "מה רוני כבר יכול לעשות עם חבורה של שחקנים בינוניים? מי שלא רצה להביא רכש ראוי כדי להתמודד עם מכבי תל אביב ובאר שבע, שלא יתפלא שהקבוצה נראית ככה אחרי שמתעוררות קצת בעיות". שחר אמר לוואלה ספורט: "נכון שהפסדנו, אבל שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר בשבוע שעבר, וזה בהחלט מעודד אותי. צריך להביא תוצאות כדי לכפות על חוסר הביטחון ולהחזיר את השקט על כנו".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה מאוכזב. יוסי ציפקיס
"יש כאן דברים שצריך לתקן שלא על כר הדשא". רוני לוי/יוסי ציפקיס

אחת הבעיות שלוי רוצה לפתור היא עמדת החלוץ. המאמן ינסה למצוא בימים האחרונים של מועד ההעברות שחקן מתאים, כשעם מספר מועמדים במקביל כבר מתנהל משא ומתן. אגב, שובל גוזלן ספג אתמול קריאות עידוד מהקהל. "אתה טוב יותר מכל החלוצים במכבי חיפה", אמרו האוהדים לחלוץ. מי שאכזב את הצוות המקצועי היה שוב איתי שכטר. "הוא בעט פנדל בחוסר חשק. רוני לא היה צריך לתת לו לבעוט", אמר אחד השחקנים. והוסיף: "הוא בא בטענות שלא שרקו לו פנדל? שיבוא רק לעצמו. הוא יודע למה". שחר טען כי לא הבחין בחפצים שנזרקו לעברו בסיום ואמר הלילה למקורביו: "לא חוויתי אלימות כלשהי. אני יכול להבין את התסכול של האוהדים. אם הנכדים לא היו איתי ברכב, הייתי עוצר ומדבר איתם בגובה העיניים". אלירן עטר יעמוד השבוע לדין משמעתי כשייפגש עם הנשיא יעקב שחר, ואז יוחלט האם ימשיך בקבוצה.

טאלב טואטחה יישאר בסופו של דבר במועדון. גם אם יעבור בעתיד לאירופה, העסקה לא תצא לפועל עד תום חלון ההעברות. שחר אמר לוואלה ספורט: "טאלב יישאר לפחות עד ינואר, אם לא יותר, ולא יחתום באף מקום ביומיים הקרובים. יש לו חוזה לחמש שנים". המגן עצמו קיבל הצעה על סך 400 אלף יורו, 200 אלף פחות מאשר מקסימפאשה הטורקית.

אחרי שמתיו דוהמל ירד מהפרק כשחתם בצרפת, חיפה חזרה לאופציית חביב חביבו מראן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, אך בינתיים הוא מסרב להגיע לישראל. "אם הוא יסכים להגיע לכאן, נחתים אותו", אישרו במועדון.

עוד באותו נושא

אוהדי מכבי חיפה מנעו מיעקב שחר לצאת מהאצטדיון. שחר: "הם באמת לא שווים התייחסות"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully