וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אני לא מתלהב יותר מדי מהתוצאות, אבל גאה בשחקנים שלי"

29.8.2015 / 22:08

מכבי פתח תקוה במקום הראשון אחרי 0:3 בחוץ על הפועל חיפה והמאמן מרוצה, אך יודע: "לא היה משחק גדול שלנו. בתחילת העונה, תוצאות חשובות לא פחות". בנין: "גם אחרי ההרחקה ניסינו לתקוף"

one

מכבי פתח תקוה העפילה הערב (שבת), לפחות זמנית, אל המקום הראשון בטבלת ליגת העל לאחר שהביסה 0:3 בחוץ את הפועל חיפה ושמרה על מאזן מושלם ועל רשת נקייה בתום שני מחזורים. המלאבסים נהנו משערים של גידי קאניוק (25), דודי טוויטו (77) והמחליף גיא מלמד (90), בעוד יוסי דורה המארח הורחק (65).

רן בן שמעון אמר בסיום: "לא היה משחק גדול שלנו, למרות התוצאה. אין ספק שבתחילת עונה תוצאות הן משהו לא פחות חשוב. מצד אחד אני שמח שאנחנו עם שש נקודות משני משחקים ומצד שני, אני יודע שיש לנו עוד הרבה נקודות להשתפר בהן. אני מסרב להתלהב יותר מדי מהתוצאות, אבל לא מסרב להיות גאה בשחקנים שלי על זה שגם במשחקים הפחות טובים אנחנו מצליחים לנצח ואפילו בצורה חלקה. יש לי כוונה להביא עוד שחקן ויש גם שמות, אבל על זה אני אדבר בפורומים המתאימים. אני מאמין שיצטרף אלינו לפחות עוד שחקן אחד אם לא שניים".

טל בנין, המאמן המפסיד, סיכם: "מי שלא ראה את המשחק חושב שלא הגענו היום בגלל התוצאה הסופית, אבל זה לא נכון. הגענו למצבים והגענו לשער. גם אחרי ההרחקה ניסינו לתקוף ולהוציא מהמשחק הזה משהו. כשניצחנו לא יצאתי מגדרי וצריך לראות את התמונה האמיתית ולא לנסות בגלל תוצאה לנתח. יש דברים במגרש שאין שליטה עליהם ועשינו הכל כדי לנצח. מי שהיה במשחק ראה שליטה שלנו ויוזמה שלנו לאורך המשחק, גם כשהיה לנו פחות שחקן. יש לנו הרבה דברים לתקן, בעיקר את הדיוק מול השער. אנחנו מגיעים להרבה מצבים וחצאי מצבים וחסר לנו קצת רוע וריכוז".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם ייטב לוזון. דרור עינב
שש משש. בן שמעון/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully