וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדיונדו: "אין לי קבוצה מאוזנת, אני מודאג". הרוש פצוע, אך צפוי לשחק

לקראת המשחק מול קרית שמונה (שבת, 20:00, ספורט 1) אמר מאמן הפועל תל אביב: "אני יודע שהמועדון עושה הכל כדי שיגיע חלוץ". השוער סובל מכאבים בגב, אך צפוי לקבל זריקות ולשחק

צילום: דוד קורן. עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב תשחק בשבת (20:00, ספורט1) מול קרית שמונה, בניסיון לחפש נצחון בכורה העונה. אחרי שלושה הפסדים בגביע הטוטו ותיקו 0:0 במחזור הפתיחה מול בית"ר, תארח הקבוצה של ססאר מנדיונדו את זו של סלאח חסארמה, שהפסידה להפועל באר שבע 3:1.

מנדיונדו אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אחר הצהריים: "קרית שמונה קבוצה טובה, יהיה משחק תחרותי מאוד, אבל אני אופטימי. אנחנו ננצח בשבת. אם נהיה ברמה שלנו, אנחנו יודעים שנוציא תוצאה טובה".

השוער אריאל הרוש סובל מפציעה בגבו ויעבור מחר (שישי) מבחן כשירות, אך נראה כי הוא צפוי לקבל זריקות ולשחק. אם לא יהיה כשיר, הוא יוחלף על ידי שוער המשנה צליל חתוכה.

מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו. מגד גוזני
לא מסכים שיש חוסר סדר. ססאר מנדיונדו/מגד גוזני

מנדיונדו הוסיף: "אנחנו הקבוצה עם הסגל החדש בליגה, אבל זה לא תירוץ. הפגנו אופי במשחק מול בית"ר. לא מעניין אותי מה אומרים, אני לא קורא את התקשורת. אני לא מסכים שיש חוסר סדר במשחק, היינו כל כך מסודרים שלא ספגנו.

"יש לנו 24 שחקנים בסגל ולעולם לא אדבר על שחקן מסוים. כשמישהו נכנס, מישהו אחר יוצא, זו ההחלטה שלי. אני בוחן 18 שחקנים בכל משחק, ושמואל שיימן לא היה אחד מהם".

על הנסיונות לחזק את הסגל בחלוץ נוסף, אמר הספרדי: "מעולם לא אמרתי שאין לי חלוצים, אלא שחסרים לי חלוצים. יש לי חלוץ בשם דודו ביטון שעדיין לא שיחק, אבל מה שאמרתי כל הזמן זה שחסרים לי חלוצים. הפתרון הוא שיגיע חלוץ טבעי, כרגע אני שם במגרש את מי שאני חושב שבכושר המשחק הטוב ביותר. בגלל זה שיחקתי עם עומרי אלטמן. אני לא לוחץ אף אחד. יודע שהמועדון עושה הכל כדי שיגיע חלוץ. כל מאמן שאין לו קבוצה מאוזנת כמו שהוא רוצה קצת מודאג. אבל המועדון עובד במרץ כדי להשיג חלוץ, אז אני רגוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו עם מאמן השוערים גבי בורשטיין והדובר רותם גרוסמן. מגד גוזני
חסרים לו חלוצים. מנדיונדו עם גבי בורשטיין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully